اخبار داغ

معاون امور فنی و عمران فرمانداری قرچک:

کمک های مردمی قرچک باید به موقع به آسیب دیدگان کرمانشاه ارسال شود

کمک های مردمی قرچک باید به موقع به آسیب دیدگان کرمانشاه ارسال شود
معاون امور فنی و عمران فرمانداری قرچک گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی سطح شهرستان قرچک جمع آوری و به موقع برای واریز و ارسال به آسیب دیدگان استان کرمانشاه باید انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; ستاد مدیریت بحران شهرستان قرچک با محوریت کمک به زلزله زدگان غرب کشوربه ریاست علیرضا رشیدیان معاون امور فنی و عمران فرمانداری، اعضای ستاد بحران و جمعی از مدیران در محل فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

در این جلسه مبالغ نقدی دستگاه های اجرای شهرستان قرچک برای کمک و حمایت از حادثه دیدگان غرب کشور جمع آوری شد و برنامه ریزی های لازم برای ارسال به موقع کمک های مردمی نیز انجام گرفت.

,

علیرضا رشیدیان معاون امور فنی و عمران فرمانداری شهرستان قرچک در این جلسه با تسلیت این حادثه به مردم قهرمان پرور و شجاع استان کرمانشاه اظهار داشت: ساماندهی کمک های دستگاه های اجرایی و مردمی با توجه به سیاست های مدیریت بحران استان تهرن در حال انجام است.

,

, ,

وی بر لزوم جمع آوری به موقع کمک های نقدی و غیرنقدی سطح شهرستان قرچک برای واریز و ارسال به موقع برای آسیب دیدگان  استان کرمانشاه تاکید کرد.

,

معاون امور فنی و عمران فرمانداری شهرستان قرچک تاکید کرد: مدیران شهرستان قرچک باید همه توان خود را برای جمع آوری هر چه سریعتر کمک های نقدی و غیرنقدی در سطح شهرستان را به کار گیرند تا بتوانیم آنها را به موقع برای حادثه دیدگان غرب کشور ارسال نماییم.

,

رشیدیان در ادامه به ساخت و سازهای غیر مجاز که در مواقع زلزله چه بحرانی را به وجود می آورد اشاره کرد و افزود: وقتی بنایی به صورت غیر مجاز و غیر اصولی ساخته شود در مواقع بحران مانند زلزله، سیل و طوفان به راحتی تخریب و خسارات جانی و مالی در پی دارد.

,

انهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه