اخبار داغ

در حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه؛

موج همدلی ها ادامه دارد/مردم از ارسال مستقیم و متفرقه کمک ها خودداری کنند

موج همدلی ها ادامه دارد/مردم از ارسال مستقیم و متفرقه کمک ها خودداری کنند
مردم فراهان با تمام داشته های خود برای کمک به زلزه زدگان کرمانشاه به میدان آمدند، موج کمک های مردمی با اهدای یک بطری آب معدنی و حتی پخت یک تُن فتیر گوشه ای از مهربانی افراد برای تسکین دردهای مردم زلزله زده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ پس از وقوع زلزله در کرمانشاه به صورت خودجوش مردم، گروه‌ها و انجمن‌های مردمی و ارگان ها مشغول به جمع آوری کمک برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه شدند و بار دیگر اتحاد، همدلی و مشارکت ملت ایران را در لحظات حساس به نمایش گذاشته شد و موجی از همدلی مردم مرهمی برای داغ دیدگان و آسیب دیدگان این حادثه دردناک شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

موج کمک های مردمی ادامه دارد

, موج کمک های مردمی ادامه دارد, موج کمک های مردمی ادامه دارد,

از همان ساعات اولیه وقوع زلزله دستگاه های خدمات رسان آمادگی خود را برای کمک به زلزله زدگان اعلام کردند و همه امکانات و نیروهای خود را برای کمک به زلزه زدگان بسیج کردند.

,

نیروهای خدمات رسان از جمله اکیپ تعمیرات برق شهرستان به منطقه اعزام و مشغول به امدادرسانی شدند.

,

کارخانجات و واحدهای تولیدی در راستای اهداف و برنامه‌های بشردوستانه خود محموله کمک های خود شامل اقلام غذایی و دارویی را به منطقه اعزام کردند.

,

ناحیه مقاومت بسیج فراهان هم دوشادوش مردم این شهرستان در جمع آوری کمک های مردمی با برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در شهر و روستا از جان و دل مایه گذاشت.

,

مردم فراهان با همه داشته های خود به میدان آمدند

, مردم فراهان با همه داشته های خود به میدان آمدند , مردم فراهان با همه داشته های خود به میدان آمدند ,

مردم شهرستان فراهان با حضور در محل های مشخص شده جمع آوری کمک به زلزله زدگان کرمانشاه هر آنچه که می توانستند از کمک های نقدی و غیر نقدی برای دستگیری از آسیب دیدگان اهدا کردند.

,

موادغذایی، آب معدنی، پتو، موکت، چادر و ... از جمله اقلامی بود که در فراهان جمع آوری شد و روز گذشته و امروز به کرمانشاه ارسال شد.

,

از اهدای بطری آب معدنی تا پخت یک تُن فتیر

, از اهدای بطری آب معدنی تا پخت یک تُن فتیر , از اهدای بطری آب معدنی تا پخت یک تُن فتیر ,

مردم فراهان با تمام داشته های خود به میدان آمدند، موج کمک های مردمی از یک بطری آب معدنی تا پخت یک تن فتیر گوشه ای از مهربانی مردم فراهان برای تسکین دردهای مردم زلزله زده غرب بود.

,

صنایع و واحدهای تولیدی فراهان برای کمک به زلزله زدگان پیش قدم شدند

, صنایع و واحدهای تولیدی فراهان برای کمک به زلزله زدگان پیش قدم شدند , صنایع و واحدهای تولیدی فراهان برای کمک به زلزله زدگان پیش قدم شدند ,

احمدی، رئیس صنعت و معدن فراهان با اشاره به کمک های صنایع و واحد های تولیدی شهرستان فراهان به زلزله دیدگان گفت: واحد های تولیدی و کارخانجات فراهان پس از وقوع زلزله کرمانشاه آستین همت برای مساعدت به زلزله زدگان را بالا زدند. 

,

وی افزود: محموله مواد غذایی و دارویی به ارزش ۵ میلیون تومان وکمک نقدی ۵ میلیونی از سوی شرکت اسید میهن فراهان و ۱۰۰۰ گونی پلاستیکی از شرکت صنعتی کبیری برای کمک به مناطق غرب کشور ارسال شد.

,

احمدی اظهار کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان همواره در کار خیر پیش قدم بوده و کمک های نوع دوستان و خیر خواهانه صنایع در فراهان پررنگ است.

,

سپاه فراهان کمک های مردمی را به مناطق زلزله زده ارسال می کند 

, سپاه فراهان کمک های مردمی را به مناطق زلزله زده ارسال می کند  , سپاه فراهان کمک های مردمی را به مناطق زلزله زده ارسال می کند  ,

سرگرد حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراهان در راستای اهداف و برنامه‌های بشر دوستانه خود در راستای بهره‌گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین و مردم شریف این شهرستان، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی اقدام کرده است.

, فراهان خبر,

همشهریان از ارسال مستقیم و متفرقه کمک ها خودداری کنند

, همشهریان از ارسال مستقیم و متفرقه کمک ها خودداری کنند, همشهریان از ارسال مستقیم و متفرقه کمک ها خودداری کنند,

وی افزود: کمک های مردمی جمع آوری شده شامل آب معدنی، کنسرو، لباس گرم، پتو و ... و همچنین دو تن سیب زمینی و ۵۰ هزار قرص نان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

,

رضایی اظهار کرد: کمک‌های مورد نیاز زلزله زدگان شامل اقلامی نظیر پتو، آب معدنی، غذاهای کنسروی، لباس گرم و چادر است، مردم شهرستان می‌توانند این اقلام را به پایگاه ها و حوزه های مقاومت در سطح شهرستان فراهان تحویل دهند تا در کمترین زمان به دست هموطنان زلزله زده برسد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت فراهان گفت: همچنین چادرهای بسیج سازندگی جهت جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرستان فراهان همچنان برقرار است و بسیج سازندگی فراهان آمادگی اعزام جهادگران بسیجی به مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت بازسازی مناطق آسیب دیده را دارد.

,

وی بیان کرد: همشهریان از ارسال مستقیم و متفرقه کمک ها خودداری کنند و برای ارسال کمکهای خود می توانند برگ اعزام از ناحیه فراهان دریافت کنند.

,

سپاه روح الله استان مرکزی در منطقه سر پل ذهاب روستای جابری مستقر می شود 

, سپاه روح الله استان مرکزی در منطقه سر پل ذهاب روستای جابری مستقر می شود , سپاه روح الله استان مرکزی در منطقه سر پل ذهاب روستای جابری مستقر می شود ,

رضایی ادامه داد: سپاه روح الله استان مرکزی از امروز در منطقه سر پل ذهاب روستای جابری مستقر می شود و مسئولیت اعزام کمک های جمع آوری شده و توزیع اقلام در این منطقه با سپاه روح الله استان است.

,

بسیج سازندگی فراهان در ساخت واحدهای مسکونی زلزله زدگان مشارکت می کند

, بسیج سازندگی فراهان در ساخت واحدهای مسکونی زلزله زدگان مشارکت می کند , بسیج سازندگی فراهان در ساخت واحدهای مسکونی زلزله زدگان مشارکت می کند ,

فرمانده ناحیه مقاومت فراهان بیان کرد: کمک های جمع آوری شده توسط سپاه ناحیه فراهان به استان اعزام و بصورت متمرکز به سمت منطقه ارسال می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: بعد از آوار برداری مناطق زلزله زده کار ساخت و ساز در این مناطق آغاز می‌ شود و بسیج سازندگی فراهان هم بر اساس توان در ساخت این واحدها مشارکت می کند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه