اخبار داغ

فرماندار قرچک:

کمک های مردم قرچک به مناطق زلزله زده ارسال شد

کمک های مردم قرچک به مناطق زلزله زده ارسال شد
فرماندار شهرستان قرچک از ارسال هدایای نقدی و غیر نقدی مردم این شهرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین; مسعود مرسلپور فرماندار قرچک ظهر امروز جمع خبرنگاران گفت: وقوع زلزله در غرب کشور، هشداری برای تمامی مردم و مسئولان ایران اسلامی در پیشگیری از حوادث ناشی از این بلایای طبیعی است چرا که کشور بر روی کمربند زلزله قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی افزود: پس از زلزله شامگاه یکشنبه استان کرمانشاه، ستاد بحران شهرستان قرچک ضمن آماده باش به کلیه نیروهای امدادی، برنامه ریزی مناسب جهت جمع آوری کمک های انسان دوستانه مردم  قرچک برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور انجام داد.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک کمک به مردم زلزله زده غرب کشور را وظیفه همه مسؤولان و مردم دانست و تصریح کرد: فرمانداری و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان قرچک پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور و تاکید ایشان بر کمک همه جانبه به مردم زلزله‌زده غرب کشور، محموله کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به استان کرمانشاه ارسال کرده است.

,

وی افزود:  کمک های غیر نقدی شامل 21 تن آب معدنی ، 7 تن غذاهای کنسری، 96 کارتن شیر خشک، 150 عدد کلاه، 200 بسته لباس بچه گانه، 21 کارتن خرما،20 کارتن بیسکویت، 240 تخته پتو، 1500 بسته نان، چای، قند، برنج، حبوبات، کفش، چادر، انواع دارو و دیگر اقلام مورد نیاز زلزله زدگان توسط دستگاه های اجرایی شامل بخشداری، شهرداری، آموزش و پرورش، اتاق اصناف، بسیج، دارالشفاء و مردم همیشه در صحنه شهرستان قرچک است.

,

مرسلپور با تاکید بر اینکه مردم عزیز شهرستان قرچک به صورت فردی به استان کرمانشاه کمک های خود را ارسال نکنندف بیان داشت: از مردم عزیز شهرستان قرچک که همیشه زود تر از مسوولین وارد صحنه می شوند تقاظا داریم که کمک های خود را در اختیار مکان هایی که برای جمع آوری کمک ها در سطح شهرستان مستقر هستند تحویل داده تا به صورت یکجا و منسجم این کمک ها به مناطق غرب کشور ارسال شود.

,

فرماندار قرچک تصریح کرد: پایگاه های جمعیت هلال احمر و بسیج در میادین و خیابان های اصلی شهرستان قرچک مستقرهستند  و کمک های مردم را برای ارسال به کرمانشاه جمع آوری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه