اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خبر داد

بدهی 42 میلیارد تومانی نیروهای مسلح به اوقاف خراسان‌جنوبی/ 4 هزار رقبه در استان سند دار می‌شود

بدهی 42 میلیارد تومانی نیروهای مسلح به اوقاف خراسان‌جنوبی/ 4 هزار رقبه در استان سند دار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: سنددارشدن 4 هزار رقبه در استان از برنامه های سال جاری اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی است که امیدواریم تاپایان سال جاری این امرمحقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام منصور هاشمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که تاکنون 2 هزار رقبه در استان سند دار شده است، اظهار کرد: همچنین تعداد 700 سند مالکیت تک برگی نیز برای موقوفات و بقاع متبرکه اخذ کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 وی افزود: برای برنامه سال جاری اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، سند دار شدن 4 هزار رقبه تعریف شده که انتظار داریم که تا پایان سال به آن برسیم.
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ضمن اشاره به موقوفات استان، تصریح کرد: در حال حاضر 10 هزار موقوفه در خراسان جنوبی وجود دارد که دارای 19 هزار و 800 رقبه هستند.
,
حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: شوکت الملک امیر ابراهیم و امیر اسماعیل از بزرگ ترین موقوفات خراسان جنوبی بوده که در شهرستان بیرجند قرار دارد.
,
 
,
وی به عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اشاره ای داشت و یادآور شد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 53 درصدی عملکرد برنامه ها، برخوردار هستیم.
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون،حدود2 میلیارد تومان اجرای نیات در بحث موقوفات داشته ایم که این امر بسیار رضایت بخش است.
,
 
,
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به بقاع متبرکه خراسان جنوبی،عنوان کرد: در حال حاضر،11هزار و 260 متر از بقاع متبرکه استان در حال ساخت و ساز است.
,
وی بیان کرد: توسعه فضای بقاع متبرکه و ایجاد امکانات رفاهی برای زائران نیز مورد توجه جدی اوقاف است.
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین 3 هزار و 500 متر مربع از موقوفات خراسان جنوبی در حال ساخت و ساز است.
,
 
,
حجت الاسلام  هاشمی از برگزاری برنامه های محوری در 12 بقعه محوری استان خبر داد و گفت: همچنین 3 بقعه کشوری داریم که انتظارمان آن است که به 6  بقعه افزایش یابد.
,
 
,
وی در  ادامه صحبت هایش به سایر عملکرد اوقاف و امور خیریه استان اشاره و اظهارداشت: 42میلیارد تومان موقوفات از نیروهای مسلح طلب کار شده ایم که در راستای تفاهم نامه ای پرداخت خواهند شد.
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تبیین کرد: در سال جاری 37 فقره رأی دادگاه به نفع موقوفات استان صادر شده است.
,
 
,
حجت  الاسلام هاشمی همچنین با اشاره به برنامه های فرهنگی این اداره کل،مطرح کرد: از ابتدای سال 91 تاکنون، تعداد 13 هزار نفر در سامانه حفظ کامل قرآن ثبت نام شده اند.
,
 
,
وی ادامه داد: در حال حاضر 180 مربی حفظ قرآن و 207 کلاس فعال قرآنی در خراسان جنوبی وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه