اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد/اجرای ۷۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد/اجرای ۷۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بخشی از فعالیت‌های بسیج را در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی مطرح کرد و گفت: در هفته بسیج ۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) شعار محوری این هفته را «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» عنوان کرد و گفت: فلسفه تشکیل بسیج دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

 دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریت اصلی بسیج  

,  دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریت اصلی بسیج  ,  دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریت اصلی بسیج  ,

وی با تاکید بر اینکه بسیج تنها به منظور حضور در جنگ و مقابله با دشمن در صحنه جنگ سخت شکل نگرفته است، گفت: هر کجا بسیج این احساس را کند که انقلاب در خطر است بی‌وقفه وارد میدان می‌شود و از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب در تمامی عرصه‌ها دفاع می‌کند.

,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: از آغاز انقلاب اسلامی و شکل‌گیری بسیج، این نهاد انقلابی در همه بخش‌های علمی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضوری ارزشمند داشته و خدمات قابل توجهی را در راستای ماموریت خود داشته است.

,

گلشن‌زاده با اشاره به عناوین روزهای هفته بسیج تصریح کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه مصادف با اولین روز از ماه ربیع‌الاول آغاز می‌شود که عناوین این هفته به ترتیب " بسیج،اقتصاد مقاومتی و سازندگی"،" بسیج،محرومیت زدایی و خدمات رسانی"،" بسیج،اعتلای فرهنگی و اجتماعی"،" بسیج،اندیشه ورزی و تولید علم"،" مسجد محوری و ولایتمداری"،" دولت مقاومت و استکبارستیزی" و " جهاد کبیر و انقلاب اسلامی" نامگذاری شده است.

,

وی برنامه‌های اجرایی در این هفته را ۷۲۰ عنوان برنامه ذکر کرد و گفت: عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادوراه‌های شهدا روحانی و مدافع حرم، برگزاری ۱۵ یادوراه شهدا، ۱۰ یادوراه «آبروی کوچه‌ها ، افتخار محله » و برگزاری ۸ برنامه «یک مسجد، یک فرمانده، یک خاطره» به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند، در ایام این هفته برگزار می‌شود.

,

اعزام ۲۰ تیم از اردوهای جهادی به مناطق محروم

, اعزام ۲۰ تیم از اردوهای جهادی به مناطق محروم, اعزام ۲۰ تیم از اردوهای جهادی به مناطق محروم,

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بخشی از فعالیت‌های بسیج را در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی مطرح و تصریح کرد: افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی در شهرستان‌های (تفرش، فراهان، خمین، ساوه، محلات و اراک)، افتتاح ۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، اعزام ۲۰ تیم از اردوهای جهادی به مناطق محروم بخشی از برنامه‌ها و اقدامات سپاه روح‌الله در هفته بسیج است.

,

 گلشن‌زاده دیدار جمعی از نخبگان بسیجی با مقام معظم رهبری، برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان(شکوه مقاومت)، برگزاری جشنواره‌های استانی «شعر مقاومت» و «نغمه‌های استقامت»، تجلیل از نخبگان بسیجی در سطح نواحی، برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، برگزاری ۷۵ نشست روشنگری و نشست فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج با فرمانده سپاه روح‌الله، میقات صالحین را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

,

اجرای طرح «پیوند آسمانی» به منظور تامین جهیزیه جوانان نیازمند

, اجرای طرح «پیوند آسمانی» به منظور تامین جهیزیه جوانان نیازمند, اجرای طرح «پیوند آسمانی» به منظور تامین جهیزیه جوانان نیازمند,

وی خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان عموم مردم در مراکز بهداشتی و درمانی در ۵ آذرماه، ویزیت رایگان بسیجیان در طول هفته بسیج در مراکز درمانی سپاه، برگزاری همایش رسانه‌ای، تریبون آزاد فضای مجازی، اجرای طرح «پیوند آسمانی» در راستای تامین جهیزیه برای جوانان نیازمند، دیدار با ائمه جمعه و برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی ویژه دختران و مادران، اجرای برنامه‌های علمی و آموزشی، برگزاری همایش علمی تخصصی از اهم برنامه‌های هفته بسیج در استان مرکزی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه