اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛

همایش «وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام» در ارومیه برگزار می‌شود

همایش «وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام» در ارومیه برگزار می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری همایش وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام با حضور منتخبان کارگاهها، تاکید کرد: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبان در ایام ولادت نبی مکرم اسلام در هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: کارگاره های آموزشی وحدت شاهرگ جهان اسلام طرحی بود که توسط سید محمد میرقلنج یکی از استید برجسته قرآنی استان نوشته شده و پس از تصویب سازمان دارالقرآن کشور، در تمامی استان هایی که دارای ترکیب جمعیتی تشیع و تسنن هستند، برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: این کارگاه ها ویژه اقشار تاثیر گزار مربیان قرآنی، مدیران قرآنی، روحانیون اهل سنت مستقر در استان و مربیان مدارس در شهرهای ارومیه، خوی، نقده و شاهیندژ برگزار می شود که در پایان به برگزیدگان مدرک معتبر دوره های ضمن خدمت اعطا می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری همایش «وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام» با حضور منتخبان کارگاهها، تاکید کرد: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبان در ایام ولادت نبی مکرم اسلام در هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود.

,

حجت الاسلام داداش زاده با بیان برخی دیگر از مهمترین برنامه های هفته وحدت در آذربایجان غربی اذعان داشت: محفل انس با قرآن کریم در تمام شهرهای استان با عنوان منادیان وحدت در ایام هفته وحدت با حضور قاریان مشهور و برجسته استان برگزار می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت سبک زندگی قرآنی در جامعه ما، تصریح کرد: ۵ کارگاه تخصصی تفسیر در شهرهای ارومیه، نقده، خوی، تکاب و میاندوآب با محوریت سبک زندگی قرآنی و اهمیت آن در زندگی مردم مسلمان ایران اسلامی همراه با اعطای مدرک معتبر از سازمان برگزار می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در ایام پایانی ماه صفر، بیش از ۳۴۰ روحانی مبلغ به سراسر استان اعزام شدند که این اعزام همزمان با شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج امام رضا(ع) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه