اخبار داغ

کلاهبردار ۲۶ ساله در میاندوآب به دام پلیس افتاد

کلاهبردار ۲۶ ساله در میاندوآب به دام پلیس افتاد
فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری یک جوان ۲۶ ساله به اتهام کلاهبرداری از فروشندگان خواربار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال شکوائیه واصله از دادسرا مبنی بر شکایت یکی از همشهریان در مورد خرید مقادیری مواد غذایی و عدم پرداخت وجه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی میاندوآب قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و با استفاده از شگردهای پلیسی، متهم ۲۶ ساله شناسایی و دستگیر شد.

,

وی گفت: این فرد از طریق اینترنت فروشندگان خواربار را شناسایی و با تماس تلفنی و معامله، از فروشنده درخواست می کرد که مواد غذایی را به محل فعالیت وی منتقل کنند و خودی وی نیز پس از تحویل گرفتن اقلام، به بهانه های مختلف از پرداخت وجه امتناع می کرد.

,

شیخ نژاد تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی انجام گرفته از متهم، تعداد پنج نفر مالباخته  از شهرستان های میاندوآب، تبریز، مهاباد، سراب و اردبیل شناسایی شده و شکایت آنان استماع شد.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: اموال کلاهبرداری شده نیز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در انباری در یکی از شهرهای همجوار کشف و تحویل مالباختگان شد.

,

وی به فروشندگان توصیه کرد تا از فروش و تحویل اقلام به افراد ناشناس به ویژه کسانی که از طریق اینترنت آنها را شناسایی می کنند، خودداری کنند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه