اخبار داغ

جمع آوری و بسته بندی کمکهای مردمی در پایگاههای بسیج تفرش+تصاویر

جمع آوری و بسته بندی کمکهای مردمی در پایگاههای بسیج تفرش+تصاویر
پس از وقوع زلزله درکرمانشاه سپاه ناحیه مقاومت تفرش با ایجاد ایستگاههای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر، به یاری مردم زلزله زده کرمانشاه شتافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، پس از وقوع زلزله درکرمانشاه، پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی در سطح شهرستان تفرش از سوی نهادهای مختلف فعال شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

در این راستا سپاه ناحیه مقاومت تفرش نیز با ایجاد ایستگاههای جمع آوری در سطح شهر، به یاری مردم زلزله زده کرمانشاه شتافته است که این کمکها در حال بسته بندی و ارسال به مناطق زلزله زده است.

,

حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه تفرش در حاشیه دیدار از محل بسته بندی کمکهای مردمی در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در جمع خبرنگاران با تسلیت به خانواده های زلزله زده کرمانشاه گفت: با حکم مقام معظم رهبری که فرمود: «هرکسی که می تواند از آلام این افراد بکاهد به کمک مردم زلزله زده بشتابد». شهروندان تفرشی نیز به امر رهبر خود لبیک گفته اند و کمکهای نوعدوستانه خود را به این مردم اهدا کرده اند.

,

خدامی افزود: از همه کسانی که در این زمینه تلاش می کنند، تشکر می کنم و امیدوارم این گامها بر صراط نلرزد و این کمک های خالصانه ذخیره دنیا و آخرت باشد.

,

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش نیز گفت: کلیه پایگاههای مقاومت بسیج تفرش اقلام و کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان را جمع آوری می کنند.

,

صادقی اظهار کرد: در طول ۲ روز گذشته ۶ میلیون تومان کمک نقدی و ۲۰ میلیون تومان هم کمکهای غیرنقدی در پایگاههای بسیج جمع آوری شده است. جمع آوری کمکهای مردمی در سطح شهرستان در روزهای آتی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه پایگاههای مقاومت بسیج و همچنین ۴ ایستگاه شهری بسیج در میادین تفرش کمکهای مردم را جمع آوری می کنند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه