اخبار داغ

پیکر مطهر سرباز شهید«امین رستمی» تشییع شد

بدرقه شهید راه امنیت تا آرامگاه ابدی اش در شازند+ تصاویر

بدرقه شهید راه امنیت تا آرامگاه ابدی اش در شازند+ تصاویر
پیکر مطهر سرباز شهید امین رستمی که در درگیری با قاچاقچیان در شهرستان شازند به درجه رفیع شهادت نائل آمد بر روی دستان مردم شهید پرور شازند تشییع و به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، پیکر مطهر سرباز شهید امین رستمی که در درگیری با قاچاقچیان در شهرستان شازند به درجه رفیع شهادت نائل آمد بر روی دستان مردم شهید پرور شازند تشییع و به خاک سپرده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

پیکر این شهید صبح امروز ۲۵ آبان ماه از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شازند با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جمله ائمه جمعه شازند و آستانه، حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان، سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان، فرماندار شازند، فرمانده انتظامی شازند و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان و مردم شهید پرور شهرستان تشییع و در زادگاه شهید، روستای سرسختی سفلی در آرامگاه ابدی آرام گرفت.

,

گفتنی است در حدود ساعت ۵ صبح روز گذشته یکی از یگان های انتظامی گزارشی از عدم توجه به ایست پلیس و متواری شدن دو دستگاه خودرو به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان شازند اعلام می کند و بلافاصله موضوع به تمامی تیم های گشت انتظامی اعلام می شود.

,

تیم گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان شازند  نیز با قرار دادن کلیه علایم ایست و  بازرسی و تجهیزات لازم در یکی از  محورهای مواصلاتی  مستقر می شود.

,

در همان لحظات ابتدایی استقرار این تیم گشت انتظامی، یکی از خودروهایی که تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالایی به سرباز وظیفه "امین سربندی" برخورد می کند که متاسفانه سرباز وظیفه  به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

,
,
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه