اخبار داغ

وجود بیش از ۶۲ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی کمیجان

وجود بیش از ۶۲ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی کمیجان
مسئول کتابخانه‌های عمومی کمیجان گفت: ۶۲ هزار و ۳۳۶ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی کمیجان موجود است که از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت هزار ۹۵۲ نسخه کتاب جدید به کتابخانه های عمومی کمیجان اضافه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر مردای، مسئول کتابخانه‌های عمومی کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: از ۲۰ تا  ۲۶ آبانماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی تعیین شده و شعار این هفته « آینده روشن با خانواده کتابخوان» نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

وی با اشاره به وضعیت و عملکرد کتابخانه‌های عمومی کمیجان اظهارکرد: شهرستان کمیجان دارای ۵ باب کتابخانه عمومی با زیربنای مفید ۵۳۶۰ مترمربع، در سطح شهر و روستاها است که از این تعداد یک کتابخانه در شهر کمیجان، یک باب در شهر میلاجرد و سه باب دیگر در روستاهای اسفندان، خسروبیگ و وفس واقع شدند که بیش از ۳۰۴۶ کتابخوان، عضو فعال این کتابخانه‌ها هستند.

,

۲۵ ایستگاه مطالعاتی در اماکن عمومی کمیجان فعال است

, ۲۵ ایستگاه مطالعاتی در اماکن عمومی کمیجان فعال است, ۲۵ ایستگاه مطالعاتی در اماکن عمومی کمیجان فعال است,

مرادی تصریح کرد: سرانه مطالعه در شهرستان کمیجان ۱۵ دقیقه بوده که این میزان از سرانه استان بالاتر است. همچنین سرانه فضای استاندارد کتابخانه در کمیجان به ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت  ۱۴ مترمربع است.

,

, ,

مسئول کتابخانه‌های عمومی کمیجان بیان کرد: در حال حاضر ۲۵ ایستگاه مطالعاتی در ادارات و نهادهای دولتی و اماکن عمومی مستقر هستند که ۱۰ پایگاه مطالعه در ادارات شهرستان و ۱۵ «پیک مهر» در سطح شهرستان وجود دارد.

,

, ,

مرادی تصریح کرد: ۶۲ هزار و ۳۳۶ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی کمیجان موجود است که از ابتدای امسال تاکنون بیش از هفت هزار ۹۵۲ نسخه کتاب جدید به کتابخانه های عمومی کمیجان اضافه شده است.

,

کمبود کتاب در حوزه علمی و تخصصی

, کمبود کتاب در حوزه علمی و تخصصی, کمبود کتاب در حوزه علمی و تخصصی,

مردای با اشاره به کمبود برخی از کتاب ها در کتابخانه های شهرستان گفت: در کتابخانه های عمومی کمیجان کمبود کتاب، بیشتر در حوزه علمی و تخصصی است.

,

مسئول کتابخانه‌های عمومی کمیجان به برخی از کارها و فعالیت‌های انجام شده توسط کتابخانه‌ها در سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های کتابخانه‌ای با حضور اعضای کتابخانه ها، کلاس قصه گویی، نشست آشنایی با آسیب‌های اجتماعی، برپایی نمایشگاه کتاب، مسابقه نقاشی، برنامه های جمع خوانی و تشکیل گروه های مطالعاتی از جمله فعالیت های انجام شده در کتابخانه های عمومی کمیجان است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه