اخبار داغ

بازدید مدیران ۱۰ شرکت ژاپنی از صنایع چراغ اتومبیل مدرن آشتیان+عکس

بازدید مدیران ۱۰ شرکت ژاپنی از صنایع چراغ اتومبیل مدرن آشتیان+عکس
‌هیات ژاپنی از شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن آشتیان بازدید کردند، در این بازدید مدیران ۱۰ شرکت صنعتی و اقتصادی حضور داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ ‌هیات ژاپنی از شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن آشتیان بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

در این بازدید مدیران ۱۰ شرکت تولیدی، صنعتی و اقتصادی در حوزه‌های تولید فولاد، انواع چراغ‌ها، پلاستیک، محصولات الکترونیکی، خودروسازی، بیمه‌ای و ایمنی کار به همراه مدیرانی از شرکت کنترل کیفیت جت‌رو ژاپن به نمایندگی سازمان‌ همکاری ایران و ژاپن در این بازدید حضور داشتند.

,

در این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن ضمن معرفی امکانات و ظرفیت‌های تولیدی شرکت صنایع چراغ اتومبیل برای خودروهای جدید تولید شده توسط کارخانه‌های خودروساز بزرگ کشور از آمادگی این شرکت برای همکاری بیشتر و تنگاتنگ‌‌ با شرکت‌های ژاپنی خبر داد.

,

مهندس چنگی، مدیر عامل شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن در حاشیه این بازدید با ذکر جایگاه کشور ژاپن در اقتصاد جهانی و همچنین پیشرفت‌های تکنولوژی محصولات ژاپنی در سراسر جهان گفت: ایران نیز به لحاظ موقعیت استراتژیک خود‌ در غرب آسیا پتانسیل الگوبرداری از ژاپن را در این منطقه دارد و این هدف بدون کار و تلاش و استفاده از تجربیات کشورهای بزرگی همچون ژاپن محقق نمی‌شود.

,

وی افزود: شرکت ژاپنی JETRO با هدف ایجاد زمینه همکاری بیشتر بین شرکت‌های ژاپنی با شرکت‌های ایرانی در خصوص توسعه و ارتقای فنی و تکنولوژی صنایع مذاکراتی را با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران داشته و آن سازمان زمینه بازدید هیات ژاپنی از شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن را فراهم کرده است.

,

, ,

تولید بیش‌ از ۵ میلیون و دویست هزار انواع چراغ و آینه خودرو

, تولید بیش‌ از ۵ میلیون و دویست هزار انواع چراغ و آینه خودرو, تولید بیش‌ از ۵ میلیون و دویست هزار انواع چراغ و آینه خودرو,

چنگی تصریح کرد: تکنولوژی Valeo کشور فرانسه در زمان شروع به فعالیت شرکت صنایع اتومبیل مدرن در این شرکت انجام شده است که بعد از شروع تحریم‌ها شرکت فرانسوی ایران را ترک کرد و اخیرا دوباره با مساعد شدن فضای بین‌المللی شرکت Valeo برای همکاری مجدد اعلام آمادگی کرده است.

,

مدیرعامل شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن اظهار کرد: مدیر بازرگانی شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن با پیش‌بینی تولید بیش‌ از ۵ میلیون و دویست هزار انواع چراغ و آینه خودرو برای امسال اعلام کرد از این تعداد حدود ۶۰ درصد به شرکت ایران‌خودرو و ۲۰ درصد هم به شرکت سایپا فروخته می‌شود.

,

صادرات ۲۰ درصدی به کشورهای عراق و سوریه

, صادرات ۲۰ درصدی به کشورهای عراق و سوریه, صادرات ۲۰ درصدی به کشورهای عراق و سوریه,

وی در ادامه از صادرات حدود ۲۰ درصد محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای عراق و سوریه خبر داد و افزود: از سال گذشته تاکنون حجم صادرات شرکت به این دو کشور ۲۵ درصد رشد داشته است.

,

چنگی گفت: با توجه به قراردادهای جدید شرکتهای خودروسازی کشور و ورود شرکت بزرگ خودروسازی جهان همچون پژو،فولکس واگن،رنو و سیتروئن چشم انداز روشنی را برای صنعت خودرو و قطعات خودروی کشور است.

,

در ادامه مدیر دفتر تجارت خارجی ژاپن در تهران از میزبانی شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن قدردانی کرد و با ذکر این نکته که صنعت خودرو در ایران نقش پررنگی را در تجارت و اقتصاد کشور دارد، هدف از این دیدار و بازدید را ایجاد فرصت برای همکاری شرکت‌های ژاپنی در بهبود کیفیت و حضور مستمرتر در بازار خودروی ایران عنوان کرد.

,

وی اظهار امیدواری کرد که شرکت‌های همراه با هیات ژاپن بتوانند با توجه به تغییرات کیفی محصولات تولیدی این شرکت همکاری مشترکی را با شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن داشته باشند.

,

گفتنی است شرکت صنایع چراغ اتومبیل مدرن از سال ۱۳۶۴ با هدف تولید انواع چراغ‌های خودروهای سبک و سنگین آغاز به کار کرد و اکنون پس از بیش از ۳۰ سال فعالیت به بزرگ‌ترین تولیدکننده چراغ‌های اتومبیل‌های داخلی و خارجی تبدیل شده است.

,

این شرکت با تولید بیش از ۴ میلیون انواع چراغ خودرو به بزرگ‌ترین تامین‌کننده این گونه محصولات خودروسازان بزرگ کشور از جمله ایران خودرو و سایپا تبدیل شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه