اخبار داغ

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان

جشنواره ملی « وقف، چشمه همیشه جاری» در قزوین برگزار می‌شود

جشنواره ملی « وقف، چشمه همیشه جاری» در قزوین برگزار می‌شود
معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان گفت: جشنواره پویانمایی 3 دقیقه‌ای با موضوع وقف برگزار می‌شود که اداره کل اوقاف استان قزوین متولی آن بوده و فراخوان ان در هفته آتی توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص نیوز؛ حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین پیش از ظهر امروز در نشست خبر با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره برگزار شد اظهار کرد: جشنواره “وقف چشمه همیشه جاری” به صورت ملی در قزوین برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

وی در توضیح این جشنواره افزود: جشنواره پویانمایی ۳ دقیقه‌ای با موضوع وقف برگزار می‌شود که اداره کل اوقاف استان قزوین متولی آن بوده و فراخوان ان در هفته آتی توزیع خواهد شد.

,

این مسوول توضیح داد: هنرمندان علاقه‌مند می‌توانند در ۱۵ موضوع انیمیشن ۳ دقیقه‌ای بسازند که شامل وقف در امور خیریه، فرهنگ سازی وقف مشارکتی، فرهنگ سازی وقف‌های خرد، کمک موقوفات به نیازمندی‌های جامعه، وقف و ازدواج، وقف و کودکان، وقف و پیشرفت علم و فناوری، وقف و قرآن، وقف و مساجد، وقف و محیط زیست، وقف و اماکن متبرکه، وقف و درمان، وقف و نیازمندان، وقف و اقتصاد مقاومتی است.

,

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری استان قزوین مستقر است و شرکت کنندگان می‌توانند اثار خود را به سایت حوزه هنری مراجعه کرده و اطلاعات فنی را کسب کنند.

,

مجیدی افزود: برای این جشنواره یک کارگاه آموزشی در استان قزوین برگزار شد و کارکردهای وقف برای هنرمندان در حوزه انیمیشن توضیح داده شد.

,

این مسوول یادآور شد: به ۳ نفر برتر در این جشنواره جایزه اعطا می‌شود و نفر اول ۳ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر، نفر دوم ۲ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و نفر سوم یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر جشنواره را کسب خواهد کرد.

,

وی اضافه کرد: به ۲۰ نفر برگزیده در این جشنوراه هم لوح تقدیر و مبلغی به عنوان جایزه اعطا خواهد شد و آثار برتر به مدت ۲ روز در سینما بهمن قزوین اکران عمومی خواهد داشت.

,

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: مهلت ارسال آثار برای جشنواره “وقف چشمه همیشه جاری” تا بیستم بهمن ماه است و دهم اسفند ماه اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه