اخبار داغ

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

با وجود تخصیص بودجه سه مرحله‌ای وضعیت کمربندی فریدونکنار مناسب نیست

با وجود تخصیص بودجه سه مرحله‌ای وضعیت کمربندی فریدونکنار مناسب نیست
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تخصیص بودجه سه مرحله‌ای وضعیت کمربندی فریدونکنار مناسب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، ولی الله نانواکناری در هفتمین جلسه شورای اداری فریدونکنار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فریدونکنار از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است اما متاسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: در دفاع مقدس، در بازسازی مناطق جنگی، پذیرایی اربعین حسینی، کمک به زلزله زدگان از موضوعاتی است که فریدونکنار در رتبه بالا قرار دارد اما از نظر بهره‌گیری در رتبه‌های پایین قرار دارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به وضعیت کمربندی فریدونکنار گفت: با توجه به اینکه در سه مرحله برای این پروژه بودجه اختصاص پیدا کرد اما هنوز در وضعیت خوبی نیست که این نشان دهنده عدم ورود روسای ادارات در برخی از بخش‌ها است.

نانواکناری گفت: روسای ادارات امین مردم هستند و باید برای رفع نیاز مردم تلاش بیشتری کنند و قبل از اینکه مردم به مسئولان بالادستی مراجعه کنند خود مسئول پیگیری هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شان فریدونکنار نیست که کتابخانه به این صورت وجود داشته باشد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خاطرنشان کرد: کارهایی که به صورت نقص در هر اداره‌ای وجود دارد باید با پیگیری جدی مرتفع شود و فرماندار باید برای هر اداره‌ای که ساختمان وجود ندارد پیگیری کند.

نانواکناری با اشاره به اینکه رکن این منطقه کشاورزی است گفت: جهاد کشاورزی باید برای لایروبی و برق دار کردن زمین های کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه