اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه قزوین

سازمان بسیج رسانه آماده همکاری با اداره کل اوقاف است

سازمان بسیج رسانه آماده همکاری با اداره کل اوقاف است
مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین گفت: سازمان بسیج رسانه استان قزوین با وجود روزنامه نگاران متعهد و انقلابی آمادگی همکاری در همه زمینه‌های مورد نیاز حوزه وقف را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در دیدار شورای همفکری سازمان بسیج رسانه با مدیرکل اوقاف با گرامیداشت هفته وقف و تسلیت حادثه زلزله اظهار کرد: از زحمات خالصانه مجموعه اداره کل اوقاف در برپایی موکب اربعین در نجف و انعکاس مطلوب آن در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تشکر می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,

وی افزود: گرامیداشت روز "وقف" و لزوم فرهنگ سازی مناسب «فرهنگ وقف» همانند سایر موضوعات فرهنگی، دینی، اجتماعی و اقتصادی ضروری است.
,
,
 
,
, ,

این مسئول ادامه داد: حوزه وقف برای وارد شدن به قلمرو هنجاری جامعه و تبدیل شدن به فرهنگی فراگیر، نیازمند تشریح، تبلیغ، بسترسازی، تمهید مقدمات و شرایط اجرایی مناسب و متناسب است.

وی بیان کرد: اگر آثار وقف بخوبی برای مردم معرفی شود و به قالب‌های کلیشه ای و بیان‌های ژورنالیستی محدود نشود، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

کشاورز عنوان کرد: افزایش سطح آگاهی مردم از جایگاه فرهنگ وقف در نظام هنجاری دینی و تاکید بر اهمیت آن در جامعه با استفاده از تحلیل‌های واقع بینانه در ترویج و گسترش وقف کمک خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین تصریح کرد: وقف و بخشش در راه خدا، نجات انسان، همه چیز برای همه، مستضعف گرایی، تامین رفاه مادی همگام با تعالی معنوی، اسراف زدایی، مشارکت ثروتمندان و فقیران، افزایش اخوت اسلامی، مبارزه با مصرف گرایی مصادیق بارزی از آگاهی بخشی‌ها برای مردم به حساب می‌آیند.
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

وی در پایان گفت: سازمان بسیج رسانه استان قزوین با وجود روزنامه نگاران متعهد و انقلابی آمادگی همکاری در همه زمینه‌های مورد نیاز حوزه وقف را دارد.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه