اخبار داغ

کمک یک میلیارد ریالی پالایشگاه شازند به مناطق زلزله‌زده

کمک یک میلیارد ریالی پالایشگاه شازند به مناطق زلزله‌زده
مسئول بسیج پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند از جمع‌آوری و ارسال اقلام و وجوه نقدی این شرکت به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال برای کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولیئی مسئول بسیج پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند در گفتگو با خبرنگار شازند ما گفت: با توجه به وقوع حادثه تلخ زلزله در مناطق غربی کشور، با هماهنگی‌هایی که با هیئت مدیره و معاون وزیر انجام شد پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند هم اقدام به تهیه اقلام و وسائل مورد نیاز زلزله‌زدگان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

وی با اشاره به تهیه اورکت، کاپشن، کلاه و دیگر البسه گرم و پتو به همراه مقداری مواد خوراکی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال توسط این پایگاه مقاومت، گفت:  کمک‌های نقدی هم با توجه به فیش های توزیعی بین کارکنان جمع‌اوری شده است.

,

مسئول پایگاه مقاومت بسیج پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند ادامه داد: هر کدام از پرسنل مبالغ مورد نظر خود را در این فیش‌ها یادداشت و در پایان ماه از حقوق این عزیزان کسر و مستقیما به حساب هلال احمر واریز می‌شود.

,

, , , ,

مسئول بسیج پالایشگاه امام  خمینی (ره) شازند اظهار کرد: تمام این اقدامات با هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان انجام و در نهایت این اقلام تحویل جمعیت هلال احمر شد تا توسط این سازمان به مناطق زلزله زده ارسال شود.

,

باقری رئیس جمعیت هلال احمر شازند نیز گفت: در جلسه مدیریت بحران شهرستان مقرر شد که تمام کمکهای نقدی و غیر نقدی به مردم زلزله زده به صورت متمرکز توسط جمعیت هلال احمر جمع آوری و ارسال شود.

,

وی اضافه کرد:پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر در تمام شهرها دایر بوده و آمادگی دریافت کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده را دارند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شازند از مردم خواست تا از اعزام کمکهای مردمی به مناطق به شکل پراکنده خودداری کرده و کمک های خود را به پایگاه های هلال احمر تحویل دهند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه