اخبار داغ

حضور مدافعان حرم در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

حضور مدافعان حرم در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
روابط عمومی یگان فاتحین از حضور جمعی از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای کمک به آسیب دیدگان خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول روابط عمومی یگان «فاتحین» با اشاره به ارسال محموله کمک های اولیه و اقلام مورد نیاز برای مناطق آسیب دیده غرب کشور اظهار داشت: یگان فاتحین آمادگی دارد تا تعداد بیشتری از نیروهای مردمی مدافع حرم را برای کمک به مناطق آسیب زده ارسال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت:با توجه به شرایط نامناسب مردم زلزله‌زده کرمانشاه تمام افراد وظیفه برادری نسبت به مردم داشته و تمام ملت ایران مردم داغدار و زلزله‌زده کرمانشاه را درک کرده و برای همدردی وکمک به هم‌نوعانشان همیشه آماده هستند.

,

مسئول روابط عمومی یگان فاتحین افزود: با توجه به اشتیاق مدافعان حرم حضرت زینب(س) برای کمک به مردم کرمانشاه، جمعی رزمندگان و جانبازان مدافع حرم در ساعات اولیه حادثه برای کمک به آسیب دیدگان در مناطق زلزله زده حضور یافتند.

,

وی تاکید کرد: مسئولین با همکاری کلیه مردم شریف ایران باید تلاش کنند تا در حداقل زمان ممکن با برنامه‌ریزی صحیح کمک‌های خوبی را به مردم زلزله زده منطقه کرمانشاه ارسال شود.

,

مسئول روابط عمومی یگان فاتحین تصریح کرد: با توجه به فصل سرما لازم است مسئولین توجه جدی به بازسازی هرچه سریع تر خانه های آسیب دیده داشته باشند و رزمندگان یگان فاتحین مدافع حرم نیز اعلام می کنند که آمادگی دارند در این مسیر به مسئولین زی ربط جهت بازسازی مناطق آسیب دیده یاری برسانند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه