اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل:

گرامیداشت هفته بسیج با ۱۰۰ برنامه در آران و بیدگل/ اثرگذاری فرهنگ بسیج برای همگان قابل مشاهده است

گرامیداشت هفته بسیج با ۱۰۰ برنامه در آران و بیدگل/ اثرگذاری فرهنگ بسیج برای همگان قابل مشاهده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، گفت: امام راحل(ره) با دوراندیشی بسیج را برای حفظ مردمی این انقلاب بنا نهاد و امروز اثرگذاری این تفکر و فرهنگ در کشور و جهان اسلام برای مردم مظلوم و آزادی خواه جهان قابل مشاهده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخطب شکن؛ نشست برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج امروز، با حضور فرماندهان حوزه‌ها، کانون‌ها و اقشار بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در این نشست با تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه، سپاه و بسیج را آماده برای خدمت به نظام و مردم در همه شرایط دانست و اظهار کرد: از زمان بروز حادثه بسیجیان اعلام آمادگی کردند در صورت نیاز برای کمک و امدادرسانی به این مناطق اعزام شوند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز با همت پایگاه‌های بسیج در مساجد، محلات و اداره ها در حال جمع آوری است.

,

سرهنگ مرتضی فرمانیان با بیان این که این تلاش‌ها نمونه ای از فرهنگ بسیجی است که امام(ره) بنیان نهاد نهاد اضافه کرد: رهبرانقلاب در پیام خود بسیج و سپاه را مامور به انجام خدمت به زلزله زدگان کردند و بسیج و سپاه نیز در این راه از همه توان خود بهره می گیرد.

,

وی با تاکید بر گرامیداشت هفته بسیج و لزوم برنامه ریزی در اجرای برنامه های این هفته تصریح کرد: امام راحل(ره) با دوراندیشی بسیج را برای حفظ مردمی این انقلاب  بنا نهاد و امروز اثرگذاری این تفکر و فرهنگ در کشور و جهان اسلام برای مردم مظلوم و آزادی خواه جهان قابل مشاهده است.

,

فرمانیان بیان کرد: امروز فرهنگ بسیجی از مرز‌های ایران عبور کرده و شاهد حضور فرهنگ بسیجی در عراق، سوریه، یمن لبنان و.. هستیم و این از برکات اقدام امام خمینی(ره) است.

,

وی اجرای برنامه های اثرگذار در این هفته برای معرفی بسیج و کارکرد‌های آن به جامعه را خواستار شد و عنوان کرد: بسیج و فعالیت های آن باید به نسل جدید معرفی شود چرا که دشمنان تلاش دارند این نهاد مقدس را تخریب کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان خاطرنشان کرد: گردهمایی هزاران نفری بسیجیان در روز بسیج، برگزاری نشست های روشنگری و گردهمایی نخبگان بسیجی از شاخص ترین برنامه های این هفته خواهد بود.

,

۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه