اخبار داغ

مدیر اجرایی مرکز‌ نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید خبر‌ داد

ارسال محموله کمک‌های مردم پل‌سفید به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه+تصاویر

ارسال محموله کمک‌های مردم پل‌سفید به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه+تصاویر
مدیر اجرایی مرکز‌ نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید از ارسال یک‌ محموله و برنامه‌ریزی برای ارسال محموله‌ دیگر کمک مردم پل‌سفید به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ابوالفضل گران طی گفت‌و‌گو با خبرنگار سوادکوه آنلاین، ضمن عرض تسلیت حادثه زلزله در استان کرمانشاه و جان باختن جمعی از هموطنان، اظهار کرد: کمک به همنوع از دستورات دینی است و فعالان دینی سعی می‌کنند تا در حوادث و بحران، به هموطنان خود کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوادکوه آنلاین, , ارسال محموله کمک‌های مردم پل‌سفید به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه, ارسال محموله کمک‌های مردم پل‌سفید به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه,

وی افزود: با تلاش مرکز نیکوکاری مسجد‌جامع پل‌سفید یک کامیون اقلام غذایی و بهداشتی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

مدیر اجرایی مرکز‌ نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید تصریح کرد: این محموله شامل مواد‌غذایی، 200 عدد پتو، 600عدد کنسرو لوبیا، 380 عدد تن‌ماهی، هزار و 200 بطری آب معدنی، کفش و پوشاک و مواد دیگر بود.

گران خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی ارسالی این مرکز نیکو‌کاری توسط خیرین و شهروندان شهر پل‌سفید و یکی از رابطین این مرکز در شهرستان قائمشهر جمع‌آوری و عصر روز سه‌شنبه به کرمانشاه ارسال‌ شد.
,
,
,
,
,
,
 
,
, , , ,


وی به برنامه‌ریزی برای تهیه و ارسال محموله دوم کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: مرکز‌ نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید در‌نظر دارد تا محموله دوم را در روز‌های آینده به زلزله‌زدگان کرمانشاه ارسال کند و همشهریان و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خود را به این مرکز تحویل دهند و پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی این مرکز در محوطه مسجد‌جامع پل‌سفید مستقر است.

مدیر اجرایی مرکز‌ نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید با بیان اینکه مرکز‌نیکوکاری مسجد‌جامع پل‌سفید با محور‌قرار‌دادن مردم و معتمدان شهر در کمک به نیازمندان تلاش می‌کند، گفت: مرکز‌نیکوکاری مسجد جامع پل‌سفید برای هم‌افزایی کمک‌های مردمی با شناسایی فقرا و خیرین و برقراری ارتباط بین این دو، اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است.
,
,
,
,
,
 
,
, , , ,


گران در پایان خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری به صورت محله‌محور، شناسایی خیرین و نیازمندان واقعی محله و ارائه خدمت به نیازمندان از طریق کمک‌های مردمی در محل سکونت و گسترش ارتباطات بین مردم در محله فعالیت می کند.
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه