اخبار داغ

دادستان مرکز استان خبر داد

قتل فرد ٣۱ ساله با چاقو در آمل/ قاتل متواری است

قتل فرد ٣۱ ساله با چاقو در آمل/ قاتل متواری است
دادستان مرکز استان از قتل فردی در شهرستان آمل خبر داد و گفت: 2 فرد معتاد از یک منطقه روستایی آمل که در یک منزل مسکونی به وسیله چاقو با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری جوان 31 ساله‌ای به قتل رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز از قتل فردی ٣۱ ساله در شهرستان آمل خبر داد و گفت: گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد درگیری همراه با چاقوکشی منجر به قتل به دادسرای شهرستان آمل ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز ,

 

,

دادستان مرکز استان با بیان اینکه در این درگیری جوان 31 ساله‌ای به قتل رسید، اظهار کرد: عوامل انتظامی بلافاصله همراه با بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و وضعیت صحنه جرم مورد بررسی قرار گرفت.

,

 

,

وی با اشاره به محل وقوع درگیری که در خیابان نور شهرستان آمل رخ داد، تصریح کرد: هر 2 نفر این افراد معتاد و از یک منطقه روستایی آمل بودند که در یک منزل مسکونی به وسیله چاقو با یکدیگر درگیر شدند.

,

 

,

حجت‌الاسلام جعفری با عنوان اینکه بر اثر شدت جراحت مقتول در راه بیمارستان فوت و قاتل متواری شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات مقدماتی و بررسی این پرونده در حال انجام و اقدامات لازم برای دستگیری قاتل در جریان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه