اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران خبر داد

بازدید از پروژه‌های عمرانی و بررسی مشکلات مردم منطقه ۹ تهران

بازدید از پروژه‌های عمرانی و بررسی مشکلات مردم منطقه ۹ تهران
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه ۹ فرصت‌های خوبی در حوزه فرهنگی و اقتصادی دارد از جمله آن وجود برج آزادی که نماد اقتدار و عزت شهر تهران است و از نظر استراتژی جغرافیایی واقع شدن در قسمت ورودی غربی تهران هم می‌تواند موقعیت اقتصادی خوبی برای شهروندان ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز از دیدار با شهروندان و شورایاران منطقه ۹ خبر داد و اظهار داشت: در این دیدارها که به صورت دوهفته یکبار برای مناطق ۲۲ گانه صورت می‌گیرد فرصتی است برای دیدار شهروندان و شورایاران تا از مشکلات محله و منطقه با خبر شویم در این نشست‌ها سعی می‌شود از زیرساخت‌های عمرانی منطقه بازدید به عمل آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی در خصوص نشست مردمی با  اهالی منطقه ۹ گفت: در نشستی که با شهروندان و دبیر شورایاران محلات و با حضور شهردار و مدیران نواحی در ساختمان شهرداری منطقه۹ داشتم، اهم چالش ها و مشکلات منطقه و مردم مورد رسیدگی و در دستور کار قرار گرفت.

,

فراهانی افزود: در این جلسه حدود ۳۵ الی ۴۰ نفر از شهروندان بنا به درخواستی که داشتند، با توجه به تعیین وقت قبلی از سوی روابط عمومی منطقه حضور یافتند، که مشکلات، انتقادات و پیشنهادات آنان در حضور بنده و مدیران شهرداری مورد بررسی واقع شد.

,

عضو شورای شهر از بازدید پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: پس از دیدار با مردم منطقه و شورایاری‌ها به بازدید اهم پروژهای عمرانی در سطح منطقه از قبیل میدان فتح، ناحیه غربی یادگار امام، پروژه آب‌های سطحی مجموعه کوثر و زیرگذر استادمعین دیدار و به بررسی مشکلات آن پرداختیم.

,

وی در خصوص مشکلات منطقه ۹ با بیان اینکه با بررسی‌هایی که من از منطقه ۹ داشتم پایین بودن سرانه فضای سبز و پارک‌ها و آلودگی زیست محیطی همچون وجود فرودگاه مهرآباد خسارات زیادی ناشی از آلودگی صوتی و اجتماعی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: معضلات و آسیب های اجتماعی پایانه اتوبوس‌رانی غرب، بافت فرسوده شهری که حدود ۱۳ درصد از بافت منطقه را تحت الشعاع قرار می‌دهد و همچنین مراکز نظامی جزو بزرگترین مشکلات منطقه هستند، از جمله پادگان جی که در این منطقه قرار دارد، اگر بتوان مانند پادگان قلعه مرغی آن را به بوستانی جهت رفاه حال شهروندان مبدل کنیم کار ارزنده ای انجام داده‌ایم.

,

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه ۹ فرصت‌های خوبی در حوزه فرهنگی و اقتصادی دارد از جمله آن وجود برج آزادی که نماد اقتدار و عزت شهر تهران است و از نظر استراتژی جغرافیایی واقع شدن در قسمت ورودی غربی تهران هم می‌تواند موقعیت اقتصادی خوبی برای شهروندان ایجاد کند.

,

انتهای متن/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه