اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد:

15 خرده فروش و معتاد پر خطر در خلیل آباد دستگیر شدند

15 خرده فروش و معتاد پر خطر در خلیل آباد دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد از دستگیری شرور سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر را به اجرا گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شولی اله غلامی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس های تلفنی شهروندان با فوریت های پلیسی 110 مبنی بر شرارت های جوان 32 ساله ای تحقیقات پلیسی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی با بیان اینکه  فرد مورد نظر از مجرمان سابقه دار و عامل اصلی نزاع های خیابانی در محله عباسپور و باهنر این شهرستان و از خرده فروشان مواد مخدر بود، خاطرنشان کرد: پلیس در عملیاتی منسجم و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از او یک عدد افشانه فلفلی و 145 گرم شیشه کشف شد.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد در ادامه بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

 

,

جمع آوری 15 خرده فروش و معتاد پر خطر در خلیل آباد

, جمع آوری 15 خرده فروش و معتاد پر خطر در خلیل آباد,

 وی همچنین از جمع آوری 15 خرده فروش و معتاد پر خطر در خلیل آباد خبر داد و تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر را به اجرا گذاشت.

,

 

,

غلامی با بیان اینکه طرح جمع آوری معتادان پر خطر و خرده فروشان مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در روستای ارغا توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اجراشد، اذعان کرد: با اجرای این طرح  15 معتاد پرخطر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 200 گرم انواع مواد مخدر کشف شد. 

,

 

,

وی در پایان عنوان کرد: معتادان به کمپ های ترک اعتیاد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه