اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

خطوط انتقال آب، برق و گاز در زلزله آسیب بسیار جدی دیدند

خطوط انتقال آب، برق و گاز در زلزله آسیب بسیار جدی دیدند
استاندار کرمانشاه گفت: خطوط انتقال آب، برق و گاز استان کرمانشاه در زلزله دچار آسیب خیلی جدی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، هوشنگ بازوند امروز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران که در شهرستان گیلانغرب برگزار شد، اظهار داشت: یک بحران بزرگ در منطقه اتفاق افتاده و باید در اولین فرصت به داد مردم زلزله زده برسیم و مشکلات آن ها را حل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی با اشاره به اینکه مدیران باید به شکلی عمل کنند که در این شرایط بحرانی توان حل مشکلات را داشته باشند، افزود:️ هوشمندی مردم در زمان پیش لرزه و بیرون آمدن از خانه ها، موجب کاهش تلفات شد.

,

استاندار کرمانشاه گفت:️ خطوط انتقال آب، برق و گاز استان در زلزله دچار آسیب خیلی جدی شدند.

,

بازوند بیان کرد: کلیه مصالح برای بازسازی از داخل استان تهیه شود تا شاهد اشتغال زایی برای جوانان و رونق اقتصادی در استان باشیم.

,

وی پیام رهبر معظم انقلاب را وحدت آفرین دانست و گفت: این پیام موجی از همدلی را در میان مردم و مسئولین برای کمک به زلزله زدگان ایجاد کرد.

,

بازوند با اشاره به اینکه️ مشارکت مردم با بنیاد مسکن می تواند سرعت بازسازی را بالاتر ببرد، گفت:️ با توجه به در پیش بودن باران، مسوولان باید با نظارت کافی چادر مورد نیاز را در اختیار زلزله زدگان قرار دهند.

,

وی با تاکید بر اینکه محل چادرها باید با دقت تعیین شود تا در موقع باران مشکلی برای زلزله زدگان پیش نیاید، افزود:️ مدارس مناطق زلزله زده از روز شنبه بازگشایی می شوند و مدارس آسیب دیده باید هرچه سریعتر تامین نیاز شوند تا کلاس های درس زودتر برقرار شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه