اخبار داغ

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت؛

عیادت و اهدای کتاب به بیماران بستری در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد+ تصاویر

عیادت و اهدای کتاب به بیماران بستری در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد+ تصاویر
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برخی از مسئولان شهرستان میبد با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) ضمن عیادت از بیماران به آنها کتاب هدیه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی  برخی از مسئولان شهرستان میبد با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع)  با عیادت از بیماران و اهدای کتاب به آنها این هفته را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

حسین فلاح فرماندار میبد با اشاره به اینکه توسعه و تبیین فرهنگ مطالعه ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی هیچ جامعه ای به پیشرفت های علمی و اجتماعی دست نخواهد یافت هدف از این حرکت را ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد.

,

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به تمامی دستگاه ها مرتبط است و هریک از ادارات در حوزه اختیار خود باید فعالیت های ابتکاری و خلاقانه در حوزه کتابخوانی را مورد توجه قرار دهند.

,

فلاح خاطرنشان کرد: کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد.

,

فرماندار میبد در پایان بیان داشت:  این طرح علاوه بر ترویج کتاب‌خوانی، برای بیماران می‌تواند تاثیرات مثبت دو چندانی داشته باشد و این‌که آن‌ها ببینند کسانی در خارج از بیمارستان به فکر آن‌ها هستند و کتاب‌ اهدا می‌کنند خود موجب ایجاد انگیزه و امید می‌شود و به بهبودی آن‌ها نیز کمک می‌کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه