اخبار داغ

به مناسبت هفته کتاب:

چهارمین نمایشگاه فرهنگسرای شهرداری شهرضا با موضوع کودک برگزار شد

چهارمین نمایشگاه فرهنگسرای شهرداری شهرضا با موضوع کودک برگزار شد
همزمان با هفته کتاب، چهارمین نمایشگاه فرهنگسرای شهید همت شهرداری شهرضا با موضوع کودک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛مسئول فرهنگسرای شهید همت شهرداری شهرضا عصر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب کودک که به مناسبت هفته کتابخوانی در محل فرهنگسرای بانوان شهرداری شهرضا برگزار شد، با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه کتاب در این فرهنگسرا از ابتدای سال جاری تاکنون، عنوان کرد: در چهارمین نمایشگاه که تحت عنوان «کتاب کودک» و به مناسبت هفته کتاب برگزار شده بیش از 100 عنوان کتاب عرضه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

طیبه السادات رضویان اضافه کرد: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند از بخشهای فروشگاه کتاب، نقاشی روی سفال و معرفی کتاب کودک نیز بازدید کنند.

,

مسئول فرهنگسرای شهید همت شهرداری شهرضا با اشاره به توزیع 200 عدد کارت عضویت رایگان کتابخانه این فرهنگسرا بین بازدیدکنندگان در دو روز نخست برگزاری این نمایشگاه، عنوان کرد: در کتابخانه این فرهنگسرا هفت هزار جلد کتاب ویژه کودکان و نوجوان وجود دارد که در بخش ویژه کودکان آن 800 جلد و در بخش ویژه نوجوانان هزار جلد کتاب دارد و عناوین مختلف آن شامل حقوق شهروندی و سری کامل کتاب های مذهبی و انواع دایره المعارف‌ها برای سنین هفت تا 15 سال قابل استفاده است.

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا نیز در این مراسم عنوان کرد: مطالعه تاریخ ایران نشان می دهد ایرانیان از گذشته دوستدار دانش و فرهنگ بوده‌اند و در دوران بعد از اسلام نیز با تشویق هایی که در روایات اسلامی بر علم آموزی وجود داشت، انواع شاخه های دانش گسترش زیادی پیدا کرد.

,

محمدعلی جعفری ادامه داد: در جوامع مختلف میزان دسترسی به کتاب و آمار مطالعه به عنوان مهمترین رکن توسعه و پیشرفت در نظر گرفته شده است.

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا تأکید کرد: هر اندازه مردم یک جامعه دسترسی بیشتری به کتاب و منابع مطالعاتی مکتوب داشته باشند و در مقابل سرانه مطالعه هم در آن جامعه بیشتر باشد به همان اندازه پیشرفت و توسعه همه جانبه و بیشتری در آن جامعه ایجاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه