اخبار داغ

گرانترین و ارزانترین خانه ها در مهرشهر کدامند

گرانترین و ارزانترین خانه ها در مهرشهر کدامند
مهرشهر که از سال 1372 به شهر کرج پیوست و منطقه 4 و 12 این استان را تشکیل می دهد. این شهر دو بلوار اصلی با نام های ارم و شهرداری است و سایر بخش های شهر به این دو بلوار متصل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کافی است تنها برای یک بار در زندگی خود، بنگاه های شهر را برای پیدا کردن خانه باب میل یک به یک رفته و با بنگاهی ها حرف زده باشید، آن وقت است که خوب می دانید عموما کسانی که در جست و جوی خانه هستند، می خواهند با کمترین هزینه بهترین خانه را پیدا کنند. اما بسیار پیش آمده است افرادی با وجود شرایط مالی مناسب نمی توانند خانه مورد نظر خود را بیابند و خریداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جست و جوی خانه ,

خانه های متعدد در محله های گوناگون هر کدام دارای ایراداتی است که افراد سخت پسند را دچار مشکل می کند. تصور کنید که هر روز در جست و جوی خانه باشید و هر خانه ایرادی داشته باشد که شما را برای خرید آن دو دل کند. محله های نامناسب و گاها شلوغ، خانه های قدیمی، نقشه های نه چندان زیبا، قیمت های نامتعارف و بسیاری از موارد دیگر که باعث می شود افراد هنگام انتخاب خانه با دردسر مواجه شوند.

, جست و جوی خانه,

در این گزارش تصمیم گرفته ایم یکی از کم دردسر ترین محله های استان البرز را به شما معرفی کنیم که علاوه بر شرایط مناسب شهری و امکان دسترسی راحت به امکانات مورد نیاز، دارای منازل مسکونی مدرن و زیبا بوده و به دلیل شرایط آب و هوایی فوق العاده ای که دارد ، بسیاری از مردم تهران را به سمت خود کشاده است. در ادامه گزارش شما را با بخش های مختلف مهرشهر آشنا کرده و شرایط خرید خانه در مهرشهر را برایتان بازگو می کنیم.

, خرید خانه در مهرشهر ,

مهرشهر آرام و زیبا

, مهرشهر آرام و زیبا,

مهرشهر که از سال 1372 به شهر کرج پیوست و منطقه 4 و 12 این استان را تشکیل می دهد. این شهر دو بلوار اصلی با نام های ارم و شهرداری است و سایر بخش های شهر به این دو بلوار متصل می شوند.

,

سمت غرب بلوار ارم به نسبت شرق آن ارزانتر بوده و خانه های آن برای افرادی که بودجه کمتری دارند مناسب تر است. شرق بلوار ارم نیز بلوار شهرداری قرار گرفته که این بلوار به دلایل متعدد یکی از گران ترین، لوکس ترین و البته زیباترین مناطق کرج محسوب می شود. این بخش از مهرشهر علاوه بر ساختمان های مدرن و شیک، خانه های ویلایی متعددی را نیز دارا است که غالبا دارای حیاط های بزرگ و زیبا هستند.

,

مهرشهر یکی از زیباترین و مهمترین باغشهر های ایران به حساب می آید و وجود باغ های متعدد، سرسبز و بزرگ، آب و هوایی دلنشین را برای این شهر ایجاد کرده که یکی از مهمترین این باغ ها، باغ سیب در شمال بلوار شهرداری است.

,

باغ سیب مهرشهر که 350 هکتار وسعت دارد، یکی از مهمترین دلایل خنکی و پاکی هوای مهرشهر به حساب می آید و زیبایی منحصر به فردی را در این شهر ایجاد کرده است.

,

لازم است بگوییم مهرشهر دارای امکانات متعددی بوده که فضای مناسبی را برای زندگی ایجاد کرده است. وجود مراکز تجاری، مغازه ها، رستوران ها، مراکز تعمیرات اتومبیل و... باعث شده است این شهر از نظر وجود امکانات به شهری بی نقص تبدیل شود.

,

قیمت خانه در مهرشهر

, قیمت خانه در مهرشهر,

قیمت خانه در مهرشهر یا رهن و اجاره آپارتمان در مهرشهر نوسان زیادی دارد. گاه خانه هایی با متری کمتر از یک و نیم میلیون تومان آغاز و در برخی موارد تا متری هشت میلیون تومان نیز می رسد. به همین دلیل مردمی که در پی خرید آپارتمان در مهرشهر و یا رهن و اجاره آپارتمان در مهرشهر هستند، از طبقات مختلف اجتماعی بوده و با شرایط متعدد مالی به این شهر پا می گذارند.

, قیمت خانه در مهرشهر یا رهن و اجاره آپارتمان در مهرشهر , قیمت خانه در مهرشهر یا رهن و اجاره آپارتمان در مهرشهر, خرید آپارتمان در مهرشهر, رهن و اجاره آپارتمان در, مهرشهر ,

به طور نمونه خانه ای 67 متری در بلوار شهرداری، صد و پنجاه میلیون تومان قیمت گذاری شده و خانه دیگری در همان خیابان با متراژ 180 متر، یک میلیارد و پانصد و هشتاد میلیون تومان به فروش رفته است.

,

باید بگوییم خریدخانه و آپارتمان در مهرشهر

, خریدخانه و آپارتمان در مهرشهر,

https://www.sakenin.com/alborz/search/for-sell/apartment/area=590

, https://www.sakenin.com/alborz/search/for-sell/apartment/area=590,

بسیار آسان است. عموما افرادی که تصمیم می گیرند به این شهر مهاجرت کنند می توانند با توجه به بودجه ای که دارند، خانه ای مناسب بیایند. این شهر به دلیل خیابان های متعدد و شرایط مسکونی متفاوتی که دارد، خانه هایی با طیف قیمتی متعددی را در خود جای داده است. ویلاهای موجود در بلوار ارم اما عموما قیمت کمی ندارند. از همین رو باید بگوییم بخش هایی از مهرشهر که دارای امکانات رفاهی متعدد، آب و هوای مناسب، ساختمان های نوساز و لوکس است، دارای قیمتی بیشتر به نسبت سایر مناطق شهر می باشد.

,

اگر به دنبال خرید ویلا در مهرشهر هستید باید بگویم غالبا این ویلا ها در بلوار ارم قرار گرفته اند. به طور مثال ویلایی با هزار متر زمین و چهارصد متر زیر بنا، دو میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده و ویلایی دیگر با متراژ 280 متر، ششصد میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بسیاری از این ویلاها برای افرادی است که خود ساکن شهرهای دیگری هستند و گاه برای تعطیلات در این ویلاها ساکن می شوند. این شهر به دلیل امنیت و آرامشی که دارد، محل بسیار مناسبی برای گذران تعطیلات خانواده ها به شمار آمده و این افراد با توجه به نزدیکی تهران و کرج به این شهر، به راحتی می توانند به مهرشهر رفت و آمد داشته باشند.

, خرید ویلا در مهرشهر,

در نهایت باید به شما بگوییم که اگر قصد تغییر محل زندگی خود را دارید، بهتر است راهی جدید برای پیدا کردن خانه و منطقه مناسب، انتخاب کنید. در دنیای امروزی راه های متعددی وجود دارد که شما را از گشت و گذار درون شهرها و جست و جو بین بنگاه ها معاف می کند. شما می توانید با توجه به امکانات اینترنتی که در اختیارتان قرار گرفته است، به راحتی خانه، آپارتمان، ویلا و زمین مورد نظرتان را پیدا کرده و بدون واسطه با مالک آن در ارتباط باشید.

,

یکی از امن ترین و راحت ترین این راه ها، سایت ساکنین است که به شما کمک می کند بدون هیچ مانعی به صورت مستقیم با مالک در ارتباط باشید. از ویِژگی های دیگر این سایت دسترسی رایگان به آگهی ها و دیدن تصاویری از املاک تبلیغ شده است.

, سایت ساکنین, سایت ساکنین,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه