اخبار داغ

به منظور جمع آوری کمک‌ برای زلزله زدگان کرمانشاه؛

قهرمان وزنه برداری جهان مدال طلای خود را به فروش گذاشت+عکس

قهرمان وزنه برداری جهان مدال طلای خود را به فروش گذاشت+عکس
دارنده مدال طلای جهانی نیوجرسی آمریکا در رشته وزنه برداری معلولان بخاطر کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه مدال خود را بفروش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،این کمک ها شامل پول نقد،آب،نان،لباس های زنانه و مردانه، پتو و سایر البسه، مواد خوراکی، پوشاک، شیر خشک، چادر و وسایل مورد نیاز زلزله زدگان است که به صورت تفکیک شده و دقیق پس از جمع آوری در ماشین های موجود بار خواهند شد و توسط سپاه ناحیه عشایری به صورت یک کاروان به سوی مناطق زلزله شده روانه خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, ارس تبار,

سیدمحمود میرموسوی ورزشکار بسیجی اصلاندوزی و دارنده مدال طلای جهانی نیوجرسی آمریکا در رشته وزنه برداری معلولان بخاطر کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه مدال خود را بفروش گذاشت.

,

جمع آوری کمک های مردمی توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در روستای بران علیا،پایگاه شهید واحدی سپاه ناحیه عشایری و هیات امنای مسجد امام حسین(ع) در شهر اصلاندوز،جهت ارسال به مردم زلزله زده کرمانشاه از جمله تصاویر دریافتی هستند.

,

همچنین امروز فرمانده سپاه ناحیه عشایری و پایوران ناحیه و مادر شهید بهلول خورشید در حرکتی خداپسندانه به مردم زلزله زده استان کرمانشاه کمک کردند.

,

به اطلاع مردم نوعدوست شهر و روستاهای اصلاندوز می رساند در صورت کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه میتوانید کمک های نقدی و غیر نقدی خود اعم از پوشاک،وسایل خواب،لوازم بهداشتی،پتو،نایلون و غیره از طریق پایگاههای بسیج روستاها و شهر و همچنین در چهارراه امام(ره) اصلاندوز به بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری جهت ارسال به مناطق زلزله زده تحویل دهید.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه