اخبار داغ

مشارکت مردم بابل در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

مشارکت مردم بابل در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه
مردم شهرستان بابل در اقدامی انسان‌دوستانه کمک‌های خود را جهت یاری مردم مناطق زلزله‌زده ارسال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل‌نوین، مردم انسان‌دوست بابل با اهدای کمک‌های نقدی‌و غیرنقدی خود به جمعیت هلال‌احمر این شهرستان برای همدردی با هموطنان خود گام برداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بابل‌نوین،, بابل‌نوین,
            
,
, , , ,

محمد علی‌تبار رییس جمعیت هلال‌احمر بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با مشارکت وسیع مردم تاکنون ۱۳۰۰ پتو، یک تن برنج، ۲۰ هزار کنسروجات، ۱۰ هزار آب‌معدنی و ۴۰ میلیون کمک نقدی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده کشور آماده شد.
,
,
 
,

               
وی با تاکید  بر ادامه روند کمک‌رسانی افزود: به علت وسعت حادثه از مردم خواستاریم تا به کمک‌رسانی خود ادامه دهند، این کمک‌ها تنها در کوتاه‌مدت نیست و ما تا یک سال به حمایت مردم عزیز کرمانشاه خواهیم پرداخت.
, , , ,
,
,
 
,

               
علاقمندان به یاری هموطنان زلزله‌زده کشور می‌توانند اقلام مورد نیاز شامل پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو،خشکبار و آب‌معدنی‌، لوازم بهداشتی‌، داروهای ضروری‌، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد را به جمعیت هلال احمر بابل تحویل دهند.
               
گفتنی‌است  شماره حساب ۹۹۹۹ در بانک‌های ملت، دی، پارسیان، شهر، آینده، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، تجارت و سپه امکان واریز کمک‌های نقدی به هموطنان را میسر ساخت.
, , , ,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه