اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب:

قاتل شهروندان رودباری پس از ۵ سال در برابر قانون زانو زد

قاتل شهروندان رودباری پس از ۵ سال در برابر قانون زانو زد
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی، قاتل فراری که از ۵ سال پیش به اتهام دو فقره قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب با اعلام این خبر افزود: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی، قاتل فراری که از ۵ سال پیش به اتهام دو فقره قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

سرهنگ رضا فیروز بخت در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع دو فقره قتل در سال ۹۱ در سطح شهرستان ، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

,

وی افزود: به علت فرار قاتل به شهرستانهای مختلف و تغیر متوالی محل اختفای وی، اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی با کندی صورت میگرفت.

,

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: سرانجام بعد از  ۵ سال تلاش شبانه روزی پلیس و اقدامات اطلاعاتی ، در نهایت محل اختفای متهم شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در پایان ضمن اشاره به این مطلب که ریشه بسیاری از قتلها عدم توانایی در کنترل خشم و نتیجه یک نزاع ساده و اولیه است، اظهار داشت: آموزش توانایی در کنترل خشم و تاب آوری، از اصول مهمی است که نهادهای متولی امر باید نسبت به نهادینه کردن آنها خصوصا در بین قشر جوان اقدام کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه