اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

ارسال 88 محموله کمک‌های سپاه روح‌الله استان مرکزی به کرمانشاه/توزیع روزانه 10 هزار پرس غذا در مناطق زلزله‌زده

ارسال 88 محموله کمک‌های سپاه روح‌الله استان مرکزی به کرمانشاه/توزیع روزانه 10 هزار پرس غذا در مناطق زلزله‌زده
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از ارسال  46 دستگاه کامیون، 12 دستگاه تریلر، 30 دستگاه وانت، 3 دستگاه لودر، 3 دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه نانوایی سیار و یک واحد آشپزخانه سیار به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار​ دیار آفتاب؛ ضمن عرض تسلیت به محضر شریف رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان به مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده به ویژه خانواده‌های داغدار گفت: سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی و بسیجیان از تمامی امکاناتِ بسیج برای کاهش آلام مردم و کمک‌رسانی به حادثه دید‌گان استفاده خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: مردم کرمانشاه حق بزرگی به گردن مردم ایران دارند و در زمان 8 سال جنگ تحمیلی دلاورانه در برابر دشمن سپری مستحکم را ایجاد کردند و نقش بزرگی را در پیروزی ملت ایران داشتند.

,

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه ملت ایران دست در دست هم در کنار نیروهای نظامی و انتظامی با تمام توان برای کاهش آلام مردم منطقه تلاش خواهند کرد، گفت: سپاه روح‌الله نیز در راستای کمک به مردم زلزله‌زده منطقه 46 دستگاه کامیون، 12 دستگاه تریلر، 30 دستگاه وانت، 3 دستگاه لودر، 3 دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه نانوایی سیار و یک واحد آشپزخانه سیار را به منطقه اعزام کرد.

,

کریمی توزیع 250 هزار قرص نان، 15 تُن برنج، 3 تُن روغن، 200 هزار ظرف یک‌بار مصرف، 200 هزار آب معدنی، 500 چادر و 5 هزار تخته پتو، 10 تُن خرما، لوازم بهداشتی، مواد شوینده، البسه گرم، 7 تُن گوشت، 12 تُن سیب‌زمینی و 28 تُن آرد را از دیگر اقدامات سپاه روح‌الله استان مرکزی برای تامین اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان برشمرد.

,

وی با بیان اینکه آشپزخانه سیار سپاه روح‌الله در هر وعده غذایی 10 هزار پُرس غذای گرم بین زلزله‌زدگان توزیع‌ می‌کند، افزود: تمامی این کمک‌های ارسالی به مناطق زلزله‌زده توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح نواحی در همان روزهای نخست پس از وقوع زمین لرزه جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شده است.

,

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به حضور نیروهای پایور و پاسدار سپاه استان مرکزی در مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: بیش از 120 نفر از نیروهای کادر سپاه روح‌الله در این مناطق زلزله‌زده مستقر شده‌اند و در عملیات آوار برداری، نصب چادر، توزیع اقلام امدادی و مایحتاج ضروری و تامین امنیت منطقه به دیگر نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در منطقه کمک می‌کنند.

,

کریمی افزود: باتوجه به اینکه به منظور تسریع در امر خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده براساس تصمیمات اتخاذ شده خدمت‌رسانی اعم از توزیع کمک‌های مردمی، خدمات درمانی، تامین امنیت و ... در 9 روستای «دشت ذهاب» به  سپاه روح الله استان مرکزی محول شده است تا ان شاءاللهبرای بازسازی و ساخت و ساز این مناطق نیز در آینده تصمیم‌گیری شود.

,

فرمانده سپاه روح‌الله ادامه داد: با حضور مسئولان بسیج سازندگی استان در همان روز نخست و بازدید از منطقه تمامی اطلاعات از میزان تلفات جانی و دامی، خسارات وارده و نیازهای مردمی از 200 خانوار ساکن منطقه احصاء شد؛ قرارگاه بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در منطقه استقرار یافته است و کمک‌های ارسالی را به منظور تسریع در توزیع بین مردم منطقه تحویل می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه