اخبار داغ

فرماندار اردستان:

ضعف های مدیریتی در بحران ها نمود پیدا می کند/ مسئولان از حادثه کرمانشاه درس بگیرند

ضعف های مدیریتی در بحران ها نمود پیدا می کند/ مسئولان از حادثه کرمانشاه درس بگیرند
فرماندار اردستان گفت: مسئولان از حادثه هایی مانند زلزله کرمانشاه درس بگیرند تا در زمان حادثه دچار سردرگمی نشوند و نیازهای اولیه مردم را در اسرع وقت فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ علیرضا غیور در جلسه مدیریت بحران شهرستان اردستان اظهار کرد: بحرانی که در غرب کشور اتفاق افتاده دارای دامنه فراوانی است که همه باید در این زمینه کمک رسان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛ , صبح اردستان,

وی افزود: کشور ما با توجه به شرایطی که دارد به هیچ وجه نمی تواند از بلایای طبیعی مصون بماند، لذا می طلبد که با برگزاری جلساتی این آمادگی را در خود بالا برده تا دچار آسیب کمتری شویم.

,

فرماندار اردستان گفت: وقتی در چنین آسیب هایی ابعاد آن را ملاحظه می کنیم، ضعف های مدیریتی که وجود داشته بیشتر مشاهده می شود.

,

غیور با بیان اینکه حضور به موقع دستگاه های کمک رسان در ساعات اولیه زلزله خوب بوده است، تصریح کرد: رسیدگی به شرایط روانی مردم که بعد از حادثه اتفاق می افتتد خیلی مهم است.

,

وی تاکید کرد: حضور قوی بخشهای مختلف از همه نقاط کشورچشمگیر بود و در این حادثه کمترین احتیاجی به کشورهای خارجی پیدا کردیم.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به آموزش های قبلی و برگزاری جلسات بحران در کشوراین نیاز به کشورهای خارجی کمتر شده یا در کل وجود ندارد.

,

غیور تصریح کرد: مسئولان از حادثه های این چنینی درس بگیرند تا در زمان حادثه دچار سردرگمی نشوند و نیازهای اولیه مردم را برای این حوادث آماده کنند.

,

وی گفت: همیشه باید آمادگی و تکرار چنین حادثه هایی وجود داشته باشد که آیا توان مقابله و تحمل حوادث وجود دارد و همیشه خودمان را در معرض آزمایس قرار داده و آمادگی لازم را داشته و کلیه دستگاهها برای تقویت دستگاه خود تلاش کنند.

,

فرماندار اردستان ضمن توصیه به ارگانها و دستگاههای متولی اعلام کرد: شناسایی اماکن استاندارد و امن صورت گیرد تا در زمان بحران بشود از آن استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه