اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی؛

اعزام گروه جهادی اساتید و دانشجویان دانشگاه ارومیه به اشنویه

اعزام گروه جهادی اساتید و دانشجویان دانشگاه ارومیه به اشنویه
گروه تخصصی جهادی از بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه متشکل از سه نفر استاد و عضو هیات علمی، ۴ نفر دانشجوی تخصصی دامپزشکی و ۱۰ نفر دانشجوی دکتری دامپزشکی است که از ۲۲ آبان ماه به مدت سه روز به مناطق محروم اشنویه اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رحیم عباس زاده در گفت و گو با گروه فرهنگی نسل برهان درباره اعزام گروه های جهادی دام پزشکی به مناطق محروم گفت: گروه تخصصی جهادی از بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه متشکل از سه نفر استاد و عضو هیات علمی، ۴ نفر دانشجوی تخصصی دامپزشکی و ۱۰ نفر دانشجوی دکتری دامپزشکی است که از ۲۲ آبان ماه به مدت سه روز به مناطق محروم اشنویه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان ,

وی با اشاره بر اینکه در بحث دامپزشکی کارگروه های تخصصی به این اردوها اعزام می شوند، گفت: در این کار گروه دانشجویان دانشگاه ارومیه همراه با اساتید حضور دارند که نگاه ویژه ای به بحث توزیع دارو و درمان دام های سبک (گوسفند و بز) و سنگین (گاو) دارند.

,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: اعزام گروه دامپزشکی به مناطق محروم استان با هدف رشد دامپروری و شناسایی بیماری های دامی برای جلوگیری از شیوع بیماری و ریشه کن کردن بیماری دام ها انجام می شود.

,

عباس زاده به اعزام گروه دامپزشکی به روستاهای محروم استان اشاره کرد و گفت: این گروه برای پنجمین بار به روستاهای استان اعزام می شود تا در راستای کاهش بیماری دام ها به روستاییان آموزش هایی را ارائه کنند.

,

عباس زاده با اشاره به اینکه محوری ترین اداره در شناسایی منطقه سپاه بوده، بیان کرد: امسال نیز تلاش شده ابتدا نیازهای فرهنگی، آموزشی منطقه استخراج شده و گروه جهادی بر مبنای آن به برنامه ریزی جزئی و دقیق بپردازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه