اخبار داغ

اقدامی از جنس نوعدوستی؛

مادر شهید چادگانی کل پس انداز زندگی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرد+ تصاویر

مادر شهید چادگانی کل پس انداز زندگی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرد+  تصاویر
مادر شهید مسعود عسگری از شهر چادگان در یک عمل خداپسندانه ۳۰۰ میلیون ریال به زلزله زدگان غرب کشور اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچادگان نا؛ فرنگیس جعفری مادر شهید مسعود عسگری اهل چادگان، تمام سرمایه ۳۰۰ میلیون ریالی خود را به هموطنان زلزله زده اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

رییس جمعیت هلال احمر چادگان در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: بانو فرنگیس جعفری 84 ساله مادر شهید مسعود عسگری، 300 میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرد.

,

مجتبی بیات افزود: این مبلغ تمام سرمایه زندگی این مادر شهید بود که به آسیب دیدگان غرب کشور اهدا شد.

,

خواهر شهید مسعود عسگری هم در این خصوص گفت: مادرم بعد از شنیدن اخبار زلزله مردم کرمانشاه و دیدن تصاویر آن ها از طریق رسانه ملی، آرام و قرار نداشت و تصمیم گرفت، تمام دارایی ها خود را 300  به هموطنان کرمانشاهی اهدا کند.

,

منیژه عسگری افزود: کل مبلغی که در حساب فرزند شهیدش پس انداز شده بود، مبلغ 300 میلیون ریال بود، که به حساب سازمان جمعیت هلال احمر از طریق بانک ملی ایران واریز شد.

,

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که خانواده خودش هم به این پول نیاز داشت، اما مادر شهید، زلزله زدگان کرمانشاه را واجب تر از خانواده خود دانست، که امیدواریم خداوند متعال این کار خداپسندانه را از این مادر قبول کند.

,

خواهر شهید عسگری تأکید کرد: وظیفه شرعی همه آحاد ملت است که هر چه در توان دارند به لزله زدگان که هموطنانمان در کرمانشاه هستند کمک کنند.

,

شهید مسعود عسگری در سال1364 به شهادت رسید که پیکر او بعد از 33 سال هنوز  مفقودالاثر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه