اخبار داغ

باحضور رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد:

افتتاح طرح آموزش مهارت افزایی مروجان مسئول پهنه های تولیدی در کردکوی+تصاویر

افتتاح طرح آموزش مهارت افزایی مروجان مسئول پهنه های تولیدی در کردکوی+تصاویر
آیین افتتاحیه طرح آموزش مهارت افزایی مروجان مسئول پهنه های تولیدی و پازدهمین دوره مرجان بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان باحضور اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در واحد آموزشی شهید روحانی فر کردکوی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ آیین افتتاحیه طرح آموزش مهارت افزایی مروجان مسئول پهنه های تولیدی و پازدهمین دوره مرجان بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان باحضور اسکندر زند معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در واحد آموزشی شهید روحانی فر کردکوی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

اسکندر زند در این مراسم با بیان اینکه میانگین سن کشاورزان ما در کشور 54 سال است، اظهار داشت: 8 هزار نفر فارغ التحصیل بخش کشاورزی را در پهنه‎بندی‎های کشاورزی در کشور بکارگیری کردیم که 2 هزار مهندس کشاورزی نیز از گذشته در پهنه‎بندی‎ها فعالیت می کردند.

,

وی با تأکید بر اینکه باید دانش در کشاورزی را ارتقاء دهیم، تصریح کرد: کشاورزان نمونه ما در کشور 4 برابر دیگر کشاورزان و باغداران نمونه و 7 برابر دیگرباغداران تولید محصول دارند.

,

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری یکی از طرح‎های مهم اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی دانش‎‌افزایی است و با جدیت این مهم را دنبال می‎کنیم.

,

زند با بیان اینکه باید کشاورزی را به گونه‎ای دنبال کنیم که به محیط آسیب‎ نرسد، افزود: در 40 سال گذشته مشکل آب و خاک نداشتیم و امروز باید کشاورزی را به گونه‎ای دنبال کنیم که کشاورزی آسیب نبیند.

,

وی با عنوان اینکه یکی از وظایف ما در کشاورزی کیفیت تولیدات است، متذکر شد: مسئولان سازمان جهاد کشاورزی باید سهم خود را از افزایش کیفیت کشاورزی بیان کنند.

,

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: ماموریت‎های ما در بخش کشاورزی وظیفه ما را به عنوان متولیان سخت‎تر کرده، کشاوزی تحت تاثیر 8 عامل است 4 مورد آن عوامل آب، خاک، هوا، ذخایر سرمایه، بازار دانش، تکنولوژی و هر یک از این عوامل حیاتی که برای کشاورزی تحت تاثیر قرار گیرد باید با استفاده از بازار، دانش و تکنولوژی کشاورزی را تقویت کنیم.

,

تصاویری از این مراسم:

, تصاویری از این مراسم:, تصاویری از این مراسم:,

, , , ,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

عکاس: یعقوب محمودی

, عکاس: یعقوب محمودی, عکاس: یعقوب محمودی,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه