اخبار داغ

همه در کنار کرمانشاه ایستاده اند؛

نوعدوستی سرمایه ی بزرگ مردمی است/ساکنان جنوبشرق کشور غم خود را با زلزله زدگان کرمانشاه تقسیم کردند

نوعدوستی سرمایه ی بزرگ مردمی است/ساکنان جنوبشرق کشور غم خود را با زلزله زدگان کرمانشاه تقسیم کردند
نوعدوستی و اشتیاق مردم جنوبشرق کشور در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه سرمایه ارزشمندی برای ایران اسلامی است و همدردی با زلزله زدگان بحث مشترک این روزهای مردم کشورمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ه نقل از رودبار ما، کشور ایران با زلزله آشناست. گاه گاهی مردمان یک قوم و منطقه را سوگوار می کند. از پیش تر ها زلزله طبس و بویین زهرا را به یاد داریم و نزدیک تر زلزله رودبار و منجیل و بعد از آن هم سوگ بم که برای همیشه ایران را ماتم زده کرد و اینبار با زلزله کرمانشاه غمی دیگر برای ایرانیان تازه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

با لرزش دل مردم کرمانشاه بار دیگر دل زلزله زدگان استان کرمان بویژه شهرستانهای بم وزرند لرزید و داغ دل آنها با کوخ شدن قصر شیرین پر اندوه شد و تنها چند ثانیه کافی بود تا مرگ بیش از 400نفر از هموطنانمان با هم یکی شود.

,

, ,

در 5 دی 1382 زمین لرزه ای به بزرگی 6/3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ، شهرستان بم و حوالی آن در 200 کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان را لرزاند. بر اساس آمار رسمی تعداد جان باختگان این زلزله 26 هزار و 271 نفر اعلام شد.

,

استان کر مانشاه در زمان زلزله بم  بعنوان یکی از استانهای معینی بود که به کمک زلزله زدگان بمی آمد و مردم این استان زمانی که زلزله زدگان بمی در سرمای دی ماه سال 82به خود می لرزیدند با لباسها و پتو و چادرهای خود پناه آنها شدند و امروز شاید مردم  بم و زرند بیشتر از سایر مناطق کشور حال زلزله زدگان را درک کنند و با ابراز همدردی التیامی بر درد و غم این زلزله زدگان باشند.

,

زلزله بم

, زلزله بم,

تصاویر : سالگرد زلزله بم

, تصاویر : سالگرد زلزله بم,

زلزله امتحان الهی و یک مصیبت است اما برخی از سیاسیون به جای همدردی با زلزله زدگان به دنبال تسویه حساب های سیاسی خود در سایت ها و فضای مجازی هستند این خود دردی است که بر مصائب زلزله زدگان افزوده است کاش می فهمیدند که مردم کرمانشاه این روزها بیشتر از هز چیزی نیاز به همدلی دارند.

,

زلزله کرمانشاه

, زلزله کرمانشاه,

زلزله کرمانشاه

, زلزله کرمانشاه,

بروز حوادث تلخی مانند زلزله هرچند با خرابی و ویرانی همراه است اما حس بشردوستانه و نوع دوستی ازغم این درد می کاهد و مردم جنوبشرق کشور با تمام محرومیت های که دارند ثابت کردند که در التیام درد دیگران از یکدیگر پیشی می گیرند.

,

مردم بزرگوار ایران اسلامی خود را همانند یک خانواده می پندارند و برای رفع غم و درد اعضای خانواده از هیچ کمکی دریغ نمی کنند هر کس با بضاعت خود در التیام این درد بزرگ مشارکت داشته است.

,

 

,

جمع آوری کمک های مردمی در رودبارجنوب

, جمع آوری کمک های مردمی در رودبارجنوب,

 

,

, ,

جمع آوری کمک های مردمی در منوجان

, جمع آوری کمک های مردمی در منوجان,

, ,

 

,

جمع آوری کمک های مردمی در کهنوج

, جمع آوری کمک های مردمی در کهنوج,

, ,

جمع آوری کمک های مردمی در عنبرآباد

, جمع آوری کمک های مردمی در عنبرآباد,

, ,

جمع آوری کمک های مردمی در رفسنجان

, جمع آوری کمک های مردمی در رفسنجان,

, ,

جمع آوری کمک های مردمی در ریگان

, جمع آوری کمک های مردمی در ریگان,

, ,

 

,

جمع آوری کمک های مردمی در بم

, جمع آوری کمک های مردمی در بم,

, ,

, ,

, ,

جمع آوری کمک های مردمی در دلگان

, جمع آوری کمک های مردمی در دلگان,

, ,

جمع آوری کمک های مردمی در سراوان

, جمع آوری کمک های مردمی در سراوان,

, ,

, ,

, ,

جمع آوری کمک های مردمی در استان هرمزگان

, جمع آوری کمک های مردمی در استان هرمزگان,

, ,

, ,

, ,

شایان ذکر است که جمع آوری کمک های مردمی تنها مختص جنوبشرق کشور نیست که زلزله را تجربه کرده اند گروه های امدادی از سراسر کشور دست به دست هم داده اند و این روزها همدردی با زلزله زدگان بحث مشترک مردمی است که بارها طعم تلخ این بلای طبیعی را چشیده اند.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه