اخبار داغ

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سروآباد

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سروآباد
فرمانده سپاه شهرستان سروآباد از برگزاری 100عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر غفاریان در گفتگو با هورامانات، ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه ای است که وابسته به جناح خاص نیست و متعلق به همه احاد کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هورامانات,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا به نقش ارزنده بسیج در جامعه بیشتر پرداخته شود افزود: امروز بسیج به درخت تنومندی تبدیل‌شده و اگر درگذشته حضور فعال در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته امروز به‌عنوان عامل بازدارنده‌ای در مقابل دشمنان قسم‌خورده است.

,

 

,

غفاریان گفت: اگر بسیج و تفکر بسیجی رهبر انقلاب نبود توطئه ها و قتنه های دشمنان در طول دوران انقلاب می توانست کشور ما را زمین گیر کند، بنابراین با تفکر بسیجی می توان بر تمامی حربه های دشمن فائق آمد.

,

 

,

وی در ادامه از برگزاری 100 عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در سروآباد خبر داد و با اشاره به اینکه 30 برنامه از این برنامه ها جزو شاخص های سپاه هستند افزود: این برنامه ها در حوزه های سیاسی، فرهنگی‏، بصیرتی و اقتصاد مقاومتی در شهرها و بخش های مختلف این شهرستان برگزار می شوند.

,

 

,

به گفته فرمانده سپاه شهرستان سروآباد "تاوی چه نی ملا حسن دزلی و تجلیل از ملا احمد نظیری در روستای دزلیو اجتماع بزرگ بسیجیان و همپچنین افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهید شوشتری و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان سروآباد" از برنامه های شاخص این شهرستان هستند.

,

 

,

وی غبار روبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، اردوهای جهادی و برپایی نمایشگاه فرهنگی را از دیگر برنامه هایی نام برد که در طی هفته بسیج برگزار می شوند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه