اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد خبر داد؛

ایجاد پست های بازرسی در هفته بسیج/ مستمندان پارس آباد رایگان ویزیت می شوند

ایجاد پست های بازرسی در هفته بسیج/ مستمندان پارس آباد رایگان ویزیت می شوند
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد از ایجاد پست های بازرسی نمادین و ویزیت رایگان مستمندان در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار حسن نوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار آران مغان در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در پارس آباد، اظهار کرد: همه ساله از ۲۹ آبان ماه تا ششم آذرماه به عنوان هفته بسیج گرامی داشته  می شود که بر این اساس بیش از 60 برنامه در شهرستان پارس آباد برای این هفته تدارک دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان,

وی با بیان اینکه شعار محوری سی و هشتمین بزرگداشت هفته بسیج «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» است، گفت: در طول این هفته برنامه های مختلف فرهنگی همچون فضاسازی شهر، دیدار با امام جمعه، گردهمایی حلقه های صالحین، ملبس شدن نمادین بسیجیان به لباس پاکبان های شهری، سرکشی از خانواده زندانیان جرائم غیرعمد، نشست بصیرتی و روشنگری، یادواره شهداء، مسابقه تولیدات فضای مجازی، مسابقات فرهنگی، ورزشی و ... اجرا می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد از ایجاد پست های بازرسی نمادین برای اولین بار در پارس آباد مغان خبرداد و افزود: این برنامه در سومین روز از هفته بسیج در ورودی شهر با توزیع گل و شیرینی، بروشور فرهنگی، خدماتی و بهداشتی بسیج برگزار خواهد شد که امید است مورد استقبال عموم قرار گیرد.

,

نوری به برنامه های متعدد هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در بخش پروژه های اقتصاد مقاومتی در شش ماهه اول سال جاری 450 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به بسیجیان شهرستان پارس آباد داده شده است که در این راستا زمینه اشتغال برای 37 نفر فراهم گردیده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد ادامه داد: در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در بسیج انجام شده است بطوری که در طول هفته بسیج مطب شخصی پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان ویزیت رایگان را برای بسیجیان در طول هفته انجام می دهند و در روز 30 آبان ماه نیز به منطقه محروم بخش تازه کند خدمات ویزیت رایگان ارائه می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: شرکت در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در این هفته توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انجام می‌شود.

,

نوری گفت: یکی از برنامه‌های مهم گرامیداشت هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر است که این برنامه همزمان با روز آخر هفته بسیج  با حضور بسیجیان شهرستان پارس آباد با عنوان "شکوه مقاومت" در مصلی امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار می‌شود.

,

هفته بسیج از 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه برگزار و در سراسر کشور برنامه‌های متنوعی در بزرگداشت این هفته اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه