اخبار داغ

اهدای کمک 26 تنی مردم و خیرین حاجی آباد به زلزله زدگان+ تصاویر

اهدای کمک 26 تنی مردم و خیرین حاجی آباد به زلزله زدگان+ تصاویر
مردم نوع دوست حاجی آباد در اقدامی خود جوش کمک های خود شامل مواد غذایی، پوشاک، پتو و وسایل گرمایشی به پایگاه های جمع آوری کمک به زلزله زدگان اهدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم؛ مردم و خیرین شهرستان حاجی آباد اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را به پایگاه های بسیج، سپاه تحویل و چند نفر از خیرین نیز هر کدام یک تن خرمای درجه یک صادراتی پیارم به ارزش 30 میلیون تومان و سه تن آرد(60عدد) و پنج تن آب معدنی به زلزله زدگان اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم؛,

سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده سپاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: ما از طریق پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت و بسیج اصناف اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله زده گان کردیم که تا کنون 12 تن خرما و پنج تن آب معدنی و پنچ تن و 500 کیلو مواد غذایی بسته بندی شده و کنسرویجات، شیر خشک ، لوازم بهداشتی ، 30 دست پوشاک، 30 دست کفش، بخاری و 500 تخته پتو جمع آوری شده است.

,

امیری کیا افزود: کمک های مردم شهرستان هنوز در حال جمع آوری است و تا روز یکشنبه کر جمع آوری ادامه دارد و روز یک شنبه این اقلام جمع آوری شده به مناطق زلزله زده ارسال می شود.

,

وی بیان داشت: بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد دو گروه جهادی نیز جهت بازسازی مناطق زلزله زده آماده کرده که به زودی عازم مناطق روستایی کرمانشاه می شوند و کار بازسازی منازل را انجام می دهند.

,

فرمانده ناحیه حاجی آباد از اعزام یک گروه تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی خبر داد و افزود: این تیم پزشکی شامل ماما، پزشک عمومی ، کارشناس بهداشت محیط به مناطق زلزله زده کرمانشاه در اسرع وقت اعزام می شوند.

,

موسی پور،رئیس هلال احمر حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: پایگاههای هلال احمر شهرستان نیز سن مواد غذایی شامل کنسروجات، خرما و پوشاک گرم و پتو جمع آوری شده که بزودی این اقلام به مناطق زلزله زده  فرستاده می شود.

,

موسی پور افزود: یک تیم جهت کمک های امدادی نیز به منطقه اعزام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه