اخبار داغ

مدرس دانشگاه اصفهان عنوان کرد:

تغذیه مناسب کودکان به کاهش ریسک «کمبودهای غذایی» می انجامد

تغذیه مناسب کودکان به کاهش ریسک «کمبودهای غذایی» می انجامد
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: جایگاه تغذیه مناسب در کودکان، نه تنها به ارتقاء جنبه های تن سنجی، بلکه به کاهش ریسک کمبودهای مواد غذایی در کودکان می انجامد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسمیرم خبر؛ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، شامگاه پنجشنبه، در کارگاه یک روزه نقش تغذیه، پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در سمیرم، تصریح کرد: بالارفتن سطح سلامت جامعه، افزایش توان یادگیری و ارتقاء سطح تولید و در نتیجه توسعه اقتصادی نتیجه بهبود وضعیت تغذیه کودکان در همان سنین ابتدایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیرم خبر؛,

صفوی با بیان اینکه، جایگاه تغذیه مناسب در کودکان، نه تنها به ارتقاء جنبه های تن سنجی (قد و وزن )، بلکه به کاهش ریسک کمبودهای مواد غذایی در کودکان می انجامد، ادامه داد: سرمایه گذاری و جنبه های تغذیه ای تنها به بهبود وضعیت تغذیه و بهداشت کودک منجر نشده و کودکان دچار چاقی و اضافه وزن خواهند شد.
مدرس دانشگاه اصفهان، افزود: سوء تغذیه ناشی از عدم دریافت مواد غذایی سالم نیز به چاقی و عوارض متعاقب آن در افراد منجر می شود.
صفوی تاکید کرد: سوء تغذیه به علت کمبود دریافت مواد غذایی به لاغری و علائم ظاهری و بیو شیمیایی می انجامد
این برنامه با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان سمیرم برگزار شد و حمعی از ورزشکاران فعال در هیات ها و رابطان بهداشت در آن حضور داشتند.

,
,
,
,

شهرستان سمیرم دارای 40هیات ورزشی فعال در هر دو بخش مردان و زنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه