اخبار داغ

رییس شورای اسلامی شهرضا:

ساخت زیرگذر ورودی جنوب شهرضا نیازمند ۳۵ میلیارد ریال اعتبار است

ساخت زیرگذر ورودی جنوب شهرضا نیازمند ۳۵ میلیارد ریال اعتبار است
رییس شورای اسلامی شهر شهرضا، گفت: برآوردهای کارشناسی نشان می دهد ساخت زیرگذر شهری شهرضا در خیابان آیت الله طالقانی، نیازمند اعتباری، بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛مهدی صالحپور، امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شهرضا با تاکید بر ضرورت اجرای طرح احداث زیرگذر منطقه طالقانی شهرضا، بیان کرد: براوردها نشان می دهد احداث این زیرگذر نیازمند اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی با اشاره به رایزنی انجام شده با دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه طرح زمانبدی شده برای اجرای این پروژه، اظهار کرد: نخستین سازمانی که دراینباره اعلام نظر کرده شرکت آب و فاضلاب شهری بوده است.

,

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا، تصریح کرد: استقرار تاسیسات آب شهری و عبور فاضلاب گروه ۲۲ توپخانه از این منطقه  وضعیت حفاری این منطقه را با مشکل روبرو کرده است، این در حالی است که جابجایی تأسیسات مخابراتی و برق نیز در مراحل بعدی بررسی‌ها قرار دارد.

,

صالحپور درخصوص ابعاد اجرای این طرح نیز بیان کرد: با اجرای این طرح در این چهارراه، خیابانهای حافظ غربی و شرقی از زیر پل زیرگذر عبور می‌کنند و خیابان‌های انقلاب اسلامی و طالقانی از روی پل روگذر به هم متصل می شود.

,

رییس شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه هیچ خدمتی همچون باز کردن معبر و ایجاد خیابان مناسب برای مردم ارزش ندارد، گفت: ایجاد خیابانی مناسب باعث ایجاد تسهیل در رفت و آمد خواهد شد و ترافیک شهری را روان خواهد کرد.

,

صالحپور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به درخواست ها و تقاضای جدی مردم درباره باز کردن چهار راه سمیه اظهار کرد: اینکه برخی افراد به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام نمی‌گذارند و مشکل ساز می شوند، نباید تردد همه شهروندان را با مشکل مواجه کند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اجرای طرح تکمیل پایش تصویری شهرضا بیان کرد: باید با نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات، نظارت بر چهارراه‌ها و خیابانها بیشتر شود زیرا اینکار باعث سهولت رفت و آمد و کاهش تخلفات رانندگی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه