اخبار داغ

اولین کاروان کمک های مردمی بندر چابهار به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد

اولین کاروان کمک های مردمی بندر چابهار به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد
اولین محموله کمک های مردمی با مشارکت جمعیت هلال احمر، سازمان منطقه آزاد اتاق بازرگانی و صنایع، جامعه بازاریان، اصناف و تولیدکنندگان به ارزش تقریبی بیش از 5 میلیارد ریال در قالب سه تریلی و یک کامیون به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار در جمع خبرنگاران گفت: وقوع بحران موضوعی غیر قابل انکار است، از کشورهای کمتر توسعه یافته تا کشورهای پیشرفته با آن مواجه هستند و مهم تر از خود بحران، مدیریت آن است که باید با هم اندیشی و آمادگی قبل از آن، بتوان آن را به بهترین نحو مدیریت کرد.

ایوب درویشی افزود: کمک های مردمی و دیگر ارگانها باید بصورت واحد و متمرکز از یک کانال که متولی آن جمعیت هلال احمر شهرستان است عبور کند و دیگر ارگان ها نباید به صورت خودسر عمل کنند.

 وی بیان کرد: باید از بحران ها برای تحکیم برادری، ارتباطات عاطفی و انسانی استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,



رئیس ستاد بحران شهرستان چابهار در ادامه اظهار کرد: امیدواریم که با ارسال این محموله سهمی هر چند اندک در رفع مشکلات زلزله زدگان غرب کشور داشته باشیم.

درویشی تصریح کرد: علاوه بر این کمک ها که از طرف مردم چابهار در این منطقه از ایران اسلامی ارسال می شود، مهم تر از تأثیر گذاری مادی آن حامل پیام نوعدوستی و برادری و همدردی به هموطنان شریف غرب کشور که دچار حادثه زلزله شده اند خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این محموله شامل؛ پتو، برنج، شکر، چای، دارو  و لوازم مصرفی بیمارستان، کیسه زباله پلاستیکی، ملحفه و بالشت، فرش، روفرشی، پوشاک و کنسرو ماهی است.

انتهای پیام/ ف

, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه