اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه هرمزگان عنوان شد؛

کاسبی جریان های سیاسی از زلزله غرب کشور/ تفکر بسیجی باید در رده های مدیریتی کشور حاکم شود

کاسبی جریان های سیاسی از زلزله غرب کشور/ تفکر بسیجی باید در رده های مدیریتی کشور حاکم شود
ائمه جمعه هرمزگان با اشاره به کاسبی جریان های سیاسی از زلزله کرمانشاه اظهار کردند: با وجود دست و پنجه نرم کردن مردم زلزله با مشکلات فراوان عده ای از این حادثه برای تسویه حساب های سیاسی خود استفاده کردند که با این رفتار نه تنها التیام بخش اهالی کرمانشاه نبودند بلکه باعث تضعیف کلیت نظام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با اشاره به کاسبی جریان های سیاسی از زلزله کرمانشاه اظهار کردند: با وجود دست و پنجه نرم کردن مردم زلزله با مشکلات فراوان عده ای از این حادثه برای تسویه حساب های سیاسی خود استفاده کردند که با این رفتار نه تنها التیام بخش اهالی کرمانشاه نبودند بلکه باعث تضعیف کلیت نظام شده و داغی ننگین بر جبین بزرگان این جریانات می نشیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

 

,

کاسبی جریان های سیاسی از زلزله غرب کشور

, کاسبی جریان های سیاسی از زلزله غرب کشور, کاسبی جریان های سیاسی از زلزله غرب کشور,

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با تسلیت ایام رحلت پیامبر اعظم(ص)و شهادت امام حسن مجتبی(ع)گفت: مسائل و مظالم و جریاناتی که بر پیامبر اسلام و امت ان حضرت گذشت با آن چه بر پیامبران گذشته بود قابل مقایسه نیست.

,

میرزایی ادامه داد: این که پیامبر(ص) فرمود هیچ پیامبری مانند من در رسالتش اذیت نشده است شاهد بر رویدادهایی است که پس از رحلت نبی مکرم اسلام و آنچه بر فرزندان و اهل بیت ایشان گذشته است می باشد.

,

امام جمعه پارسیان با اشاره به کنار کشیدن مردم از همراهی امام حسن مجتبی(ع) و پیوستن به سپاه معاویه به جهت منافع دنیایی، اظهار کرد: آن چه امروز این نظام را پای ستون ولایت فقیه محکم نگه داشته است، مردم ولایت مداری است که تا پای جان بر سر انقلاب و ارزشهای اسلامی و ولایی می مانند و نخواهند گذاشت تجربه تلخ مظلومیت امام حسن(ع)در تاریخ تکرار شود.

,

وی با اشاره به حادثه تلخ زلزله غرب کشور و تسلیت به حادثه دیدگان و آرزوی شفا برای مصدومان، تصریح کرد: ابعاد این فاجعه بسیار زیاد بود به طوری که بعد از پیام و دستور رهبر معظم انقلاب موجی از کمک های مردمی، نهادهای انقلابی مخصوصا سپاه و ارتش و دستگاه های دولتی، هلال احمر تمام تلاش خود را حسب دستور رهبر انقلاب اسلامی برای کاهش دردها و مشکلات مردم به کار گرفتند.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان ادامه داد: نقش مردم و جریانهای خود جوش بسیار دیدنی و اثر گذار بود که با جان و دل کمک کردند که در شهرستان پارسیان نیز حرکت خود جوش مردم جهت کمک به مردم زلزله زده بی نظیر بود.

,

میرزایی با انتقاد از برخی جریانهای سیاسی که کاسب زلزله شدند گفت: در حالی که مردم منطقه با انواع مشکلات روبرو بودند برخی به زد و خورد سیاسی و مطرح کردن جریان و جناح خود پرداختند که این رفتار نه تنها التیام بخش مردم خسارت دیده کرمانشاه نیست بلکه باعث تضعیف کلیت نظام و داغی ننگین بر جبین بزرگان این جریانات می نشیند.

,

وی با اشاره به خدمات سپاه و اعلام این نهاد مبنی بر این که تا پایان این وضعیت در کنار مردم خواهیم بود، عنوان کرد: برخی جریانات از سپاه درس بگیرند و تسویه حساب ها را برای وقت دیگری بگذارند که مردم زیر آوارها خاک نباشند و از گرسنگی چاره از دست نداده باشند.

,

امام جمعه شهرستان با اشاره به تحولات اخیر منطقه و ناکامی جبهه استکبار از اجرای شوم نقشه خاورمیانه جدید و ناکامی در جدا سازی اقلیم کردستان به توطئه جدید غربی، عربی، عبری در لبنان اشاره و افزود: به لطف خدا و مجاهدت های رزمندگان مقاومت و اعلام مواضع هوشمندانه سید حسن نصرالله نه تنها مشکل خاصی در لبنان به وجود نیامد بلکه انسجام و استحکام اقشار مختلف لبنانی به چشم می خورد و جریان 14 مارس و المستقبل هم به سمت تضعیف شدن می روند.

,

وی تأکید کرد: مسئولان از دسیسه‌ها و نقشه های دشمن غافل نشوند چرا که غفلت خسارت های فراوان به دنبال خواهد داشت.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان در ادامه با تبریک هفته بسیج به مقام معظم رهبری و آحاد مردم گفت: این هفته در حقیقت فرصت و بهانه ای است برای زنده نگه داشتن روح بسیجی در آحاد ملت مخصوصاًجوانان پر شور و مدافعان انقلاب اسلامی است.

,

وی به برگزاری اولین یادواره 122 شهید غرب استان در پارسیان اشاره و از ناحیه مقاومت و نیروی دریایی سپاه و بسیج به دلیل فعالیت شبانه روزی جهت آماده سازی آن قدردانی کرد.

,

تفکر بسیجی باید در همه رده های مدیریتی کشور حاکم شود

, تفکر بسیجی باید در همه رده های مدیریتی کشور حاکم شود, تفکر بسیجی باید در همه رده های مدیریتی کشور حاکم شود,

حجت الاسلام حسن علیدادی، امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی با تسلیت شهادت رسول گرامی اسلام(ص)، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج امام رضا(ع) بر زندگی پر فراز و نشیب پیامبر (ص) و ائمه اطهار اشاره و اظهار کرد: در آنچه امام حسن(ع) را وادار به پذیرش صلح کرد تا مفاد صلح نامه و عدم پایبندی معاویه به صلح سخن ها فراوانی است که می تواند عبرت ها و درس های فرواوانی برای ما باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه در زمان امام حسن(ع) مردم به سه دسته مختلف تقسیم می شدند، افزود: دسته اول کسانی بودند که خلیفه محور بوده و برای آنان تفاوتی نداشت که چه کسی خلیفه باشد و با هر کس که به عنوان خلیفه انتخاب می شد بیعت می کردند.

,

خطیب جمعه کیش با بیان اینکه این دسته، جمعیت قابل توجهی را تشکیل می دادند، ادامه داد: این افراد تنها تماشاچی وقایع جامعه بودند و به به هیچ عنوان پشتیبان امام نبودند.

,

علیدادی با اشاره به اینکه دسته دوم از مردم زمان امام حسن(ع) ،خوارج بودند که به لحاظ سیاسی و اعتقادی طرفدار هیچ یک از دو طرف امام یا معاویه نبوده و علیه هر دو جبهه اقدام می کردند، اضافه کرد: دسته سوم که پیروان امام علی (ع) بوده و در جبهه امام حسن مجتبی(ع) قرار داشتند تعداد اقلیت بوده که در میان آن ها هم لایه های مختلفی وجود داشت.

,

امام جمعه کیش با بیان اینکه گاه این افراد مواضع تندی علیه امام می گرفتند که تاریخ از مواضع آن ها متعجب می شود، ادامه داد: در این فضای متشنج برخی از سردمداران سپاه امام به سادگی با زر خریداری شده و به سادگی به امام پشت کردند و برای امام راهی به جز صلح باقی نماند.

,

وی تصریح کرد: با توجه به مفاد صلح نامه اگر این صلح اجرایی می شد اگر چه در طولانی مدت اما، امام حسن(ع) به اهداف خود دست می یافت اما معاویه در اولین سخنرانی پس از صلح به صراحت بیان کرد که به صلح پایبند نخواهد بود.

,

حجت الاسلام علیدادی همچنین با اشاره به ولایت عهدی امام رضا(ع) و شرایطی که ایشان به این ولایتعهدی تن دادند افزود: شهادت مظلومانه ائمه و شرایطی که در آن به اجبار مسائل مختلفی چون صلح و ولایتعهدی را پذیرفتند درس ها و عبرت های فراوان تاریخی برای ما دارد که باید مورد تحلیل و توجه دقیق قرار گیرد.

,

وی به واقعه تاریخی هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه اشاره کرد و افزود: این حرکت بزرگ تاریخی مبدا تاریخ مسلمانان را شکل می دهد.

,

امام جمعه کیش با بررسی تفاوت تاریخی زندگی پیامبر (ص) در مکه ومدینه بر محاصره مطلق اسلام در مکه اشاره کرد و افزود: پیامبر اکرم(ص) در مدینه توانست تشکیل حکومت دهد اگر چه تمامی جنگ هایی که به پیامبر تحمیل شد در طول تاریخ حضور ایشان در مدینه صورت گرفت.

,

خطیب جمعه کیش با تبریک آغاز هفته بسیج به فرموده امام راحل(ره) اشاره کرد و افزود: بسیج لشکر مخلص خداست.

,

وی با تاکید بر تسری تفکر بسیجی در جامعه عنوان کرد: تفکر بسیجی باید در تمامی رده های مدیریتی کشور حاکم شود تا سختی ها را پشت سر گذاشته و از بحران ها عبور کنیم.

,

حجت الاسلام علیدادی با تسلیت به بازماندگان حادثه دردناک زلزله در غرب کشور از حمایت های مردمی کیشوندان در تامین نیازهای آسیب دیدگان و تسلی آلام آنان تقدیرکرد.

,

وی همچنین با اشاره به شرایط ظهور اسلام در سرزمین عربستان، وضعیت تبلیغ دین توسط پیامبر را شرایطی بسیار سخت و طاقت فرسا برشمرد و افزود: در فضایی که مردم عربستان بت می پرستیدند و عده ای به دلیل شرایط سخت زندگی و فقر فرزندان خود را می کشتند و نظام اجتماعی دچار چالش های فراوانی بود اسلام پا به عرصه نهاد تا انسان ها را از ظلمت و تاریکی نجات دهد.

,

خطیب جمعه کیش اضافه کرد: اسلام با دستور العمل هایی چون توحید که اصل اساسی دین در تمام ادیان آسمانی است و آغاز اصلاح جامعه از حلقه های کوچک خانواده و خویشاوندان و تواضع در برابر کسانی که به اسلام ایمان آورده اند متواضع، فروتن و مهربان باش در جامعه جاهلیت آن زمان ظهور کرد.

,

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی تنها کسانی نجات یافتند که همراه با پیامبر حرکت کردند و کسانی که خواستند بر پیامبر پیشی بگیرند بی تردید دچار مشکلاتی شدند و کسانی که از قافله هدایت پیامبر عقب ماندند گمراه شدند خاطر نشان کرد: امروزهم همان شرایط وجود دارد و اسلام همچنان زنده است و تبلیغ دین همان سختی ها را دارد و باید همان توصیه های زمان پیامبر را به کار بست تا جامعه عاری از هر گونه چالش و مشکلات شود.

,

 

,

مسئولان توجهی به شتر های سرگردان ندارند

, مسئولان توجهی به شتر های سرگردان ندارند, مسئولان توجهی به شتر های سرگردان ندارند,

حجه الاسلام و المسلمین محمد کاظم مناقبیان، امام جمعه جاسک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به ویژگی های امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: ایشان هم حالات رسول خدا را داشتند چون وقتی در محراب عبادت قرار می گرفت بدنش به لرزه می افتاد همچنین  رسیدگی به مردم و گره گشایی مشکلات دومین ویژگی بارز ایشان بود.

,

وی افزود: از آنجایی که امام مجتبی سه بار تمام اموال خودشان را در راه خدا انفاق کردند لذا انفاق و گره گشایی باید در زندگی ما نیز باشد و امروز در حادثه زلزله مردم پای کار آمدند و سنگ تمام گذاشتند اما باز هم کافی نیست همه کمک کنند باشد که نام ما هم در یاری کنندگان ثبت گردد.

,

امام جمعه جاسک حلم و صبر را ویژگی بعدی امام حسن مجتبی (ع) دانست و گفت: انسان بداخلاق مانند توپی در دست شیطان است و او را به هر سویی می بر،  دیگران را بزرگ دیدن، دیگران را تحقیر نشمردن از ویژگی های امام مجتبی و رسول خدا می باشد که از ویژگی های مشترک ایشان می باشد که ان شاءلله برای ما درس باشد.

,

مناقبیان ضمن تسلیت درگذشتگان زلزله استان کرمانشاه بیان کرد: امیدواریم که خداوند متعال همانگونه اکه این اتفاقات را مایه تذکر و  عبرت برای ما معرفی کرده است که انسان بداند دنیا یک دنیای فانی است و باید  انسان بداند این حوداث از ماهیت طبیعت هست لذا باید از این حوداث درس بگیرم و حس کمک به دیگران را باید در وجود خود زنده کنیم و این یک امتحان برای ماست.

,

وی ادامه داد: همه باید با زبان، قلم، سرمایه به زلزله زدگان کمک کنیم و جا دارد از همه ی دستگاه ها و نهاد هایی که با جمع آوری کمک و ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی تشکر کنیم .

,

امام جمعه جاسک با اشاره به وقوع تصادفات مکرر در جاده جاسک به علت وجود شترهای سرگردان تاکید کرد: مردم باید تا چه زمانی تاوان کشته شدن خود در اثر برخورد با شتر های سرگردان را بدهند و آیا این قضیه حل می شود یا نه ؟

,

مناقبیان افزود: این سهل انگاری ها و بی تفاوتی ها در شهرستا به قیمت جان مردم تمام می شود و جلوی چشمان همه تلف می شوند واقعاً حق این مردم همین هست چه کسی باید به این مساله رسیدگی کند ؟ چرا رسیدگی به این مساله نمی شود مردم شهرستان جاسک نجیب هستند اما خودشان می توانند در صحنه بیایند و این قضیه را جمع کنند.

,

وی با اشاره به تذکرات مکرر خود در خطبه ی نماز جمعه و شورای اداری  یاد آور شد: اگر این اتفاق در هر جای دیگر ایران بود مردم ساکت نمی شستند واقعا مزد نجابت مردم این است؟ جان مردم برای ما اهمیت ندارد چرا مسئولان نسبت به این مسائل بی تفاوت هستند خود مردم هم می توانند شتر های سرگردان را جمع  آوری کنند ولی مسئولیت به شما واگذار شده است.

,

امام جمعه جاسک مسئولان را مورد خطاب قرار داد و گفت:  تاکنون هیچ توجهی به موضوع شتر های سرگردان از جانب مسئولان نبوده است اگر شما مسئولان نمی توانید تا خود مردم شروع به جمع آوری شتر های مرگبار کنند و این موضوع را سر و سامان بدهند چون نشست ها و جلسات تاکنون هیچ خروجی نداشته است و از این تاریخ به بعد بایستی شورای تامین به طور جد به این مساله ورود پیدا کند و اقدام اساسی انجام دهد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: بنده به استاند ار محترم توصیه می کنم که شورای تامین شهرستان های شرق استان که درگیر شتر های سرگردان و حوداث جاده ای هستند و اتفاقاتی که در رابطه ی تصادف شتر می افتد باید فوری برگزار شود این مساله مطالبه ی مردم هست و باید استاندار فکری اساسی به این موضوع بکند و ما نمی توانیم ببینم که عزیزان ما در این مسیر پرپر می شوند.

,

 

,

امروز تفکر بسیجی به همه کشورهای اسلامی صادر شده است

, امروز تفکر بسیجی به همه کشورهای اسلامی صادر شده است, امروز تفکر بسیجی به همه کشورهای اسلامی صادر شده است,

حجت الاسلام مختاری، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به هفته بسیج که پیش رو است، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است که امام راحل بذر آن را در کشور پاشید و امروز تفکر بسیجی از مرزهای کشور گذشته و تمام کشورهای اسلامی را فراگرفته است.

,

امام جمعه حاجی آباد افزود: امروز تفکر بسیجی به همه کشورهای اسلامی صادر شده و باعث شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی را در سراسر دنیای اسلامی است.

,

مختاری تصریح کرد: اگر کشور بخواهد رشد و توسعه پیدا کند راهی جز توسعه و تفکر بسیج ندارد چنانچه اگر تفکر بسیجی حاکم شد رشد توسعه همه جانبه اتفاق خواهد افتاد.

,

وی با بیان اینکه از ابتدای دفاع مقدس تفکر بسیجی و حرکت جهاد گونه در راه کسب رضایت خداوند متعال حاکم بر دفاع مقدس شد، افزود: در جنگ سوریه هم اگر مردم کشور سوریه بسیج نمی شدند این همه پیروزی اتفاق نی افتاد و داعش کل سوریه را گرفته بود.

,

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی هم باید با تفکر بسیجی پیش رود،تاکید کرد:ما در کشور هم باید برای حل مشکلات اقتصادی با همت جوانان خودمان و همان تفکر بسیجی پیش رویم.

,

مختاری در ادامه با اشاره به مشکلات منطقه گود کئنوئیه حاجی آباد افزود: مسئولان باید بیشتر به مشکلات این منطقه رسیدگی نمایند مردم این بخش از شهرستان دچار مشکلات فرهنگی و معضل اعتیاد هستند و باید برای حل مشکل این خانواده ها فکری کرد.

,

وی، وظیفه بسیج را مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: باید در مقابل آسیب های اجتماعی مثل بی بندی باری و تهاجم فرهنگی دشمن اعتیاد تلاش کنید این هم یک بخشی از نفوذ دشمن است.

,

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به استعفای سعد حریری، گفت: این بساط نشان می دهد دشمن چقدر نقشه و طراحی برای کشورهای اسلامی طرح ریزی می کند، می خواهند منطقه و لبنان آرام را متشنج کنند اما به لطف خدا مردم و طوایف لبنان بیدار هستند. از همه مردم لبنان به خصوص آقای سید حسن نصرالله تشکر می کنیم که گفت اگر سعد حریری به لبنان بیاید همه از او استقبال می کنند این به معنی خنثی کردن توطئه آل سعود است، وحدت شما و اینکه دور سعد حریری را بگیرید برای ملت لبنان یک یادگار بزرگ و با ارزش خواهد بود.

,

مختاری خاطرنشان کرد: امروز شرایط جهان حساس است، ملت های مسلمان باید اتحاد و وحدت در برابر توطئه های دشمن باید پیدا کنند. دشمنان می خواهند ما به جاهلیت برگردیم اما ندای پیغمبر این بود که به جاهلیت برنگردید که این با اتحاد و انسجام و وحدت عملی می شود.

,

مردم برای رفع نیازهای ضروری زلزله زدگان غرب کشور کمک کنند

, مردم برای رفع نیازهای ضروری زلزله زدگان غرب کشور کمک کنند, مردم برای رفع نیازهای ضروری زلزله زدگان غرب کشور کمک کنند,

حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی، امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن اعلام همدردی با زلزله زدگان غرب کشور، از مردم و کلیه مجموعه های دست اندرکار خدمت رسانی به مردم زلزله زده تشکر و قدردانی کرد.

,

وی در بیان ابعاد شدت حادثه افزود: در این زلزله بیش از ۴۰۰ نفر جان خود را از دست داده و بیش از هفت هزار نفر مجروح شدند و نزدیک به ۴۰ هزار خانه مسکونی آسیب دیدند که با توجه به سرمای منطقه و آغاز بارندگی، کمک رسانی برای تامین نیازهای اولیه می بایست در اسرع وقت انجام شود و دولتمردان می بایست در بسیج کمک ها تلاش ویژه‌ای انجام دهند.

,

امام جمعه شهرستان بستک، مهمترین نیازهای مردم زلزله زده را پوشاک، پتو و مواد غذایی دانست و ابراز امیدواری کرد که به صورت سازمان یافته و از مجاری مشخص همچون: هلال احمر، کمیته امداد، بسیج و سپاه کمک های مردمی جمع آوری شده تا در اسرع وقت به غرب کشور منتقل شود.

,

وی با اشاره به دوره سخت زلزله شهرستان بستک در سال 92 عنوان کرد: در سطح شهرستان پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی راه اندازی شده است که با توجه اجر و ثواب کمک کردن به همنوع، از عموم مردم خواست تا در حد توان برای رفع نیازهای ضروری مردم زلزله زده کمک کنند.

,

قائدی در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و از دولت و مردم عراق به جهت پذیرایی بی نظیر از زائرین اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد زیرا کشوری که از نظر اقتصادی و امنیتی خود دچار مشکل است اما تمام قوای خود را در جهت خدمت به زائرین حسینی بسیج می کند و دنیای اسلام برای اولین بار در طول تاریخ، همایش ۲۰ میلیونی مردم را در این پیاده روی به خود می‌بیند.

,

وی همچنین ضمن تقدیر از اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در اخراج استاد دانشگاه اراک که به مقدسات دینی توهین کرد، افزود: با این برخورد می توان از تکرار چنین رفتارهایی جلوگیری کرد.

,

امام جمعه شهرستان بستک به مناسبت آغاز هفته بسیج عنوان کرد: تا بسیج و سپاه است به کشور آسیبی نخواهد رسید و انتقال فرهنگ بسیجی به جامعه و جوانان مسئله مهمی است که این فرهنگ شامل: معنویت، شجاعت، غیرت،  استقلال، آزادی و اسیر خواسته های حقیر نشدن است و هفته بسیج، هفته بزرگداشت این ارزش‌هاست.

,

قائدی تاکید کرد: توطئه جدید غربی- عربی با محوریت عربستان سعودی در حال اجراست که هدف آن تجزیه کشورهای اسلامی است که البته این طرح در اقلیم کردستان عراق با شکست مواجه شد اما آنان درصدد اجرای گسترده تر توطئه آمریکایی اسرائیلی هستند. بر همه ملت های اسلامی است که هوشمندانه آمادگی همه جانبه داشته باشند زیرا آمادگی می‌تواند موجب پیشگیری و عقب‌نشینی دشمن از تصمیم غیر معقول و دیوانه وار خود شود.

,

 

,

بسیج اقدامش قاطع بوده و هیچ گاه به دشمن لبخند نمی زند

, بسیج اقدامش قاطع بوده و هیچ گاه به دشمن لبخند نمی زند, بسیج اقدامش قاطع بوده و هیچ گاه به دشمن لبخند نمی زند,

حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر خطیب جمعه میناب در آخرین جمعه ماه صفر بیست و ششم آبان ماه در جمع باشکوه نمازگزاران مینابی بسیج یکی از ابتکارات بی نظیر امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: بسیج در همه عرصه ها ورودش قاطع سریع بوده و متعلق به حزب و گروه خاصی نیست.

,

امام جمعه میناب افزود: فعالیت بسیج در عرض فعالیت های دولت بوده و در سخت ترین شرایط و جایی که از لوح تقدیر خبری نبوده بهترین عملکرد را از این نهاد مقدس شاهد بوده ای.

,

وی بیان کرد: بسیج هیچ گاه تندرو نبوده، اقدامش سریع و قاطع و هرگز به دشمن لبخند نزده بلکه دشمنان را در جای جای این کرده خاکی زمین گیر کرده است.

,

معتمدی فر گفت: امروز هیچ خطری برای دنیای مسلمین بدتر از وهابیت نیست، وهابیت بهودی زاده هستند و در طول حیات ننگینشان یک گلوله را به سمت یهودیت پرتاب نکرده است.

,

امام جمعه میناب در ادامه پیامبر مکرم اسلام(ص) را اولین واقف در دنیای اسلام و بعد از ایشان حضرت علی (ع) را بعنوان دومین واقف جهان اسلام دانست.

,

وی اظهار کرد: برکات وقف باید برای مردم محسوس باشد و موقوفات باید به نام شخص احیاء و واقفین باید به سمت کارهای عام و زمین مانده هدایت شود.

,

معتمدی فر بیان کرد: میناب موقوفات بسیاری دارد اما واگذاری این موقوفات باید به افراد دارای صلاحیت که از نظر سازمانی مورد تائید باشند با مشورت از متولین امر انجام شود.

,

خطیب جمعه میناب با تاکید بر حفاظت از موقوفات ادامه داد: متصرفین غیر قانونی مطالباتشان را به اداره اوقاف پرداخت کنند تا به نحو احسن هزینه های جمع آوری شده صرف کارهای عام المنفعه شود.

,

معتمدی فر با اشاره به سفر استاندار هرمزگان به میناب این شهرستان را مستحق توجهات اساسی دانست و اظهار کرد: از توجه و نگاه و استاندار هرمزگان به شهرستان میناب تشکر می کنیم.

,

امام جمعه میناب نقش مینابی ها در کارهای اقتصادی و اجتماعی یک نقش گمشده ای دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با نگاه استاندار هرمزگان  تعریض جاده میناب به تیاب، توسعه و راه اندازی خورتیاب و بازارچه مرزی بندرتیاب یک رونق اقتصادی در این شهرستان به همراه داشته باشد و خط مسافربری به قم و هرمز میناب را از رکود و سکوت خارج سازد.

,

فنی حرفه ای بندرخمیر مجموعه ای از کمبود و کاستی هاست

, فنی حرفه ای بندرخمیر مجموعه ای از کمبود و کاستی هاست, فنی حرفه ای بندرخمیر مجموعه ای از کمبود و کاستی هاست,

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حایری، امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نمازجمعه ضمن اشاره به بازدید از موسسه فنی حرفه ای بندرخمیر گفت: مجتمع آموزشی فنی حرفه ای بندرخمیر مجموعه ای از کمبود و کاستی ها است.

,

وی افزود: در زمانی که همه فریادمان به اشتغال جوانان بلند است بهترین راه حل موسسه های فنی و حرفه‌ای است که وضعیت آن در این شهر مطلوب نیست.

,

امام جمعه شهرستان بندرخمیر عنوان کرد: این موسسه از نظر فضای آموزشی واقعا در مضیقه است. لازم است فنی حرفه‌ای مرکز استان عنایت ویژه‌ای نسبت به این موسسه داشته باشند.

,

وی افزود: باید به فنی حرفه ای نگاه ویژه‌ای داشته باشیم زیرا شرایط آموزش را برای افراد بی بضاعت و کم بضاعت فراهم می آورد و فرصت یادگیری و شروع کسب و کار را به آنها می دهد.

,

ضا صفایی حایری با اشاره به واقعه زلزله در کرمانشاه بیان کرد: این حادثه دل همه را به درد آورد و غم و اندوه را به دلها نشاند.

,

وی افزود: بعد از این حادثه دولت،ارتش،سپاه،هلال‌احمر و وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای امدادرسانی انجام می دهند، البته کمبود و کاستی هایی هست ولی آنچه که مشخص است از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه