اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

سپاه وارتش با گمنامی تمام، خدمات را در مناطق زلزله زده ارائه می دهند/ برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

سپاه وارتش با گمنامی تمام، خدمات را در مناطق زلزله زده ارائه می دهند/ برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛به خدمات رسانی های مردمی، سپاه، ارتش وسازمان دولتی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ،ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، بیان کردند: کمک های سازمانهای دولتی ،سپاه و مردم همدان به مناطق زلزله زده ارسال شده والبته دراین خصوص باید مراقب بود چراکه دشمن سعی در تخریب انقلاب دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان, :,

 

,

امام جمعه همدان: کمک های سازمانهای دولتی ،سپاه و مردم همدان به مناطق زلزله زده ارسال شد/دشمن بازهم قصد تخریب چهره انقلاب را دارد/ برخی اخبار منتشر شده در خصوص تخریب منازل مسکونی کذب است

, امام جمعه همدان: کمک های سازمانهای دولتی ،سپاه و مردم همدان به مناطق زلزله زده ارسال شد/دشمن بازهم قصد تخریب چهره انقلاب را دارد/ برخی اخبار منتشر شده در خصوص تخریب منازل مسکونی کذب است, امام جمعه همدان:, کمک های سازمانهای دولتی ،سپاه و مردم همدان به مناطق زلزله زده ارسال شد/دشمن بازهم قصد تخریب چهره انقلاب را دارد/, برخی اخبار منتشر شده در خصوص تخریب منازل مسکونی کذب است,

حجت الاسلام غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن تسلیت ایام سوگواری پیامبر اسلام (ص ) و فرزند مظلوم ایشان امام حسن  مجتبی،( ع) گفت: اگر سیره و زندگی ما مطابق با پیامبر باشد دنیا بهشت خواهد شد.

,

 

,

وی در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تقدیراز هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری، برای بازماندگان  حادثه زلزله کرمانشاه  نیزطلب صبر کرد.

,

 

,

امام جمعه همدان،همچنین ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حمایت از مردم زلزله زده مناطق غرب کشور بیان کرد: کمک به زلزله زدگان وظیفه دولت و دستگاههای دولتی است واگرچه مهربانی و نوع دوستی مردم همیشه در صحنه ایران، قابل تقدیر است.

,

 

,

وی بابیان اینکه کمک های سازمانهای دولتی و سپاه و مردم همدان به مناطق زلزله زده ارسال شده و بخش عمده ای از نیازهای هموطنان ما برآورده شده است گفت: در همه زمینه ها و میادین دشمن آماده است و سعی در تخریب انقلاب دارد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه برخی اخبار منتشر شده در خصوص تخریب منازل مسکونی کذب بوده است اظهار داشت: تعدادی از عکس هایی که به دروغ با عنوان خرابی مسکن مهر در اثر زلزله منتشر شده است مربوط به خارج از کشور است و هدف دشمن از دامن زدن به این اخبار استفاده از آب گل آلود برای تخریب نظام مقدس اسلامی است.

,

 

,

امام جمعه قهاوند:سپاه و ارتش با گمنامی تمام، خدمات خودرا در مناطق زلزله زده ارائه می دهند

, امام جمعه قهاوند:سپاه و ارتش با گمنامی تمام، خدمات خودرا در مناطق زلزله زده ارائه می دهند, امام جمعه قهاوند:سپاه و ارتش با گمنامی تمام، خدمات خودرا در مناطق زلزله زده ارائه می دهند,

امام جمعه قهاوند نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته،به موضوع زلزله اخیر و حواشی آن پرداخت و گفت:نمی دانم" احمدی نژاد" تا کی مقصر مشکلات شما و دولت شما خواهد بود ،شما پنج سال است که دولت را در دست گرفته اید،تا کی میخواهید بگویید مشکلات مربوط احمدی نژاد است!

,

 

,

 حجت الاسلام حسین محققی در ادامه ضمن همدردی با مردم زلزله زده کرمانشاه گفت: جا دارد از تریبون از مردم همیشه در صحنه و غیور منطقه قهاوند که در جریان زلزله اخیر حماسه آفریدند تشکر نمایم.

,

 

,

وی همچنین بیان داشت : منطقه قهاوند چندین کامیون اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده را به استان کرمانشاه ارسال کرد و به خوبی ابرو داری کردند و زبان ما از این رشادت ها قاصر است و از این زحمات قدردانی می کنیم و امیدواریم خداوند متعال جز مجاهدت عزیزان را بدهد .

,

 

,

وی گفت: عده ای از این حادثه دردناک به دنبال ایجاد تشنج و دوقطبی سازی جامعه بودند ودنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند  و پای مسکن مهر را وسط بکشند .

,

 

,

محققی اظهارکرد : به جای این سنگ اندازی ها و مشکل آفرینی ها، به فکر درد مردم باشید  و همه این کارها و سنگ اندازی ها به خاطر این است که دست این افراد خالی است و کار مهمی برای مردم انجام نداده اند و میخواهند به این صورت کمبود های خود را به فراموشی بسپارند.

,

 

,

وی همچنین بیان کرد::معاون اول رییس جمهور در ورود به کرمانشاه مسکن مهر را می کوبد و میگوید اکثرخرابی ها برای مسکن مهراست درصورتی که دروغ می گوید و به این صورت نیست .

,

 

,

وی گفت : سپاه و ارتش پای کار هستند و با گمنامی تمام کار را پیش می برند ومثل عده ای رسانه ندارند که کوچکترین اقدامات خود را در بوق و کرنا کنند.

,

 

,

وی گفت :مسکن مهر کرمانشاه فقط دو کشته داده است و بیمارستانی که شما در شش ماه قبل ساخته اید و افتتاح کردید برای انتخابات با خاک یکسان شده است در صورتی که بیمارستانی در بقل دست همین بیمارستان شما سالم مانده است .

,

 

,

وی افزود :احمدی نژاد تا کی باید جورکش ناکارآمدی دولت شما خواهد بود پس شما چه کار می کنید چرا نمی گویید اگر مسکن مهر نبود چه مشکلاتی پیش می آمد.

,

 

,

امام جمعه بهار: رحلت رسول اکرم (ص) مصیبت بزرگی برای جهان اسلام است

, امام جمعه بهار: رحلت رسول اکرم (ص) مصیبت بزرگی برای جهان اسلام است, امام جمعه بهار:, رحلت رسول اکرم (ص) مصیبت بزرگی برای جهان اسلام است,

امام جمعه بهارنیز در خطبه های نمازاین هفته گفت:رحلت رسول اکرم (ص) مصیبت بزرگی برای جهان اسلام می باشد و ما باید از سیره و روش پیامبر در تمام ادواراستفاده کنیم تا به سعادت برسیم.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین حاتم نیا ادامه داد: ملت ایران روحیه بسیجی دارد و بسیج یادگار گرانقدر امام راحل است که همه باید مدافع آن باشیم چرا که در تمام ادوربسیج به خوبی درخشیده و از نظام اسلامی و دستاوردهای آن پاسداری نموده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه