اخبار داغ

ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری:

بوی بسیج و روحیه جهادی باید در تمام جامعه به مشام برسد/حرکت بسیج یک حرکت جهادی است

بوی بسیج و روحیه جهادی باید در تمام جامعه به مشام برسد/حرکت بسیج یک حرکت جهادی است
نماز عبادی سیاسی جمعه هم زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور مردم برگزار شد، ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری ضمن دعوت مردم استان به تقوی الهی به بیان مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، دینی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: بسیج با نگاه جهادی امام راحل، در انقلاب اسلامی نهادینه شد و به فضل خدا اکنون نیز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نقش بسیج را در دنیا کمرنگ کند، افزود: این شجره طیبه از دل مردم است و هرگز نابود نمی‌شود.

نکونام با تأکید بر اینکه بسیج باید محترم و همگانی شناخته شود، ادامه داد: بوی بسیج و روحیه جهادی باید در تمام جامعه به مشام برسد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج به سایر کشورهای جهان صادر شده است، اضافه کرد: در قالب این شجره طیبه مردم مدافع اسلام و دین هستند.

وی، با بیان اینکه در زلزله مسائل گوناگونی نهفته است، گفت: زلزله آزمون الهی برای مردم گرفتار و مسؤولان و مردم سایر نقاط است.

خطیب نمازجمعه شهرکرد افزود: خوشبختانه دولتمردان و مردم از لحظات ابتدایی رخ دادن زلزله در غرب کشور وارد عمل شدند و تا بازسازی مسکن‌های مردم و ایجاد رفاه و آسایش در منطقه عقب‌نشینی نکنند.

نکونام با اشاره به اینکه بازسازی ۶ روستا در کرمانشاه به عهده سپاه چهارمحال و بختیاری است، اضافه کرد: ۱۲۰ واحد مسکونی در این روستاها توسط سپاه استان ساخته می‌شود که نیازمند کمک‌های مردمی است.


وی ضمن خوش آمدگویی به استاندار جدید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان به شدت مستعد کار و تلاش جهادی است و اولویت‌ها و ضرورت‌های اقتصادی و عمرانی فراوانی دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حل مشکلات چهارمحال و بختیاری نیازمند کار، تلاش و برنامه‌ریزی است، گفت: فردا به همراه استاندار و مسؤولان استانی برای بررسی وضعیت چند روستای محروم به مناطق مرزی استان سفر می‌کنیم.

نکونام با اشاره به توطئه‌های دشمن برای به هم زدن آرامش منطقه افزود: دشمن نمی‌تواند ثبات لبنان در کنار اسرائیل غاصب را ببیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

روحیه کمک به مردم زلزله زده ستودنی است/حشدالشعبی نمونه ای از گسترش بسیج در جهان است

, روحیه کمک به مردم زلزله زده ستودنی است/حشدالشعبی نمونه ای از گسترش بسیج در جهان است, روحیه کمک به مردم زلزله زده ستودنی است/حشدالشعبی نمونه ای از گسترش بسیج در جهان است,

حجت السلام سید حسن میر افضلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بن  ضمن دعوت به تقوایی الهی گفت:خداوند در سوره مؤمنون یکی از شاخصه‌های مهم برای اهل ایمان را جلوگیری از شهوت و نگهداری خود در مقابل این گناه کبیره برشمرده است.

وی افزود : درآیات سوره فرقان خداوند وقتی بدترین اعمال را بر می شمارد  اولین را کفر به خداوند و دومین را قتل نفس و سومین را عمل منافعی باعفت خواند ه و در آیات بسیاری به این مورد اشاره کرده و فرموده است که از این عمل بپرهیزید که جزو منفورترین اعمال در نزد خداوند است

میرافضلی بیان داشت :  گاهی شرایط جامعه به‌قدری سخت شده است که جوان نمی‌تواند ازدواج کند و دچار باتلاق گناه شده و چشم و هم چشمی ها و شرایط سخت مالی از عوامل مهم تشکیل ندادن خانواده می باشد.

خطیب نماز جمعه بن گفت : گاهی وقتی که نامحرم مطرح می‌شود میگویند که باید مردان چشمان خود را نگه دارند خیر،اینطور نیست بلکه زنان هم باید چشم خود را در مقابل نامحرمان نگه دارند.

وی مطرح کرد : عامل فراهم سازی  زمینه گناه در جامعه  بدحجابی و بدپوشی می باشد که جوانان را تحریک کرده و باعث گناه می شود این عامل هم زن و مرد ندارد بلکه همه باید این ها را رعایت کنند ولی در بانوان این مورد بیشتر است و باید بیشتر مراقب باشند که با لباس های نامتعارف و ترویج بی حجابی تأثیر بسیار بد بر اخلاقیات و روحیات انسان ها در جامعه می‌گذارد.

میرافضلی گفت : سومین عامل بحث ارتباط با نامحرمان می باشد و خیلی از انحرافات اکنون از صداوسیما منتشر و تبلیغ می شود و گاهی این رسانه  باید خطوط قرمز اسلام را رعایت کند ولی متأسفانه خیلی از این سریال ها و فیلم ها مسموم می باشد و جوانان را به گناه می کشاند.

وی با تسلیت ایام رحلت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام)  و  امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)گفت:حضرت رسول اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) دارای بالاترین مقام در بین انبیا و مرسلین را داشته و خداوند خصلت های بسیار زیادی و نیکویی را در ایشان گرد آورد و بهترین اخلاقیات و مقامات در پیامبر قرار داده شده است.

وی بیان داشت : در این چند روز گذشته داغ بزرگی بر دل تمامی مردم کشور گذاشته و  این زلزله مصیبت بسیار عظیمی است که مردم بسیار ناراحت شده اند.

میرافضلی با بیان اینکه این زلزله در دل مردمان ایران نشست و مردم بسیار ناراحت شده اند گفت : مردم تمامی تلاش خود را برای خوشحال کردن و برطرف کردن اندوهی از دل این مردم داغ دار  به کارگرفته اند و هر چند که گلایه های از ستاد بحران کشور وجود دارد ولی مردم عزیز خوب عمل کرده و نگذاشتند که این لحظات سخت تر شود و تمام کمک های خود را سمت کرمانشاه گسیل کرده اند.

خطیب نماز جمعه بن بیان داشت: ارتش، سپاه ،نیروی انتظامی با تمام قوا و تجهیزات خود به میدان آمده و دارند کارهای بسیار بزرگ و عظیمی انجام می‌دهند و در تمامی نقاط زلزله زده تقسیم شده و هرکدام به نحوی در حال خدمت رسانی به این مردم می باشند

وی با اشاره به مقدار کمک های جمع آوری شده در کل شهرستان گفت:در تمامی شهرستان مقداری کمک به منطقه ارسال شده و در تلاش هستم تا فردا تمامی کمک های را به صورت یکجا به منطقه اعزام کنیم.

میرافضلی ضمن قدردانی از مردم شهرستان بن گفت : در روستای بارده نزدیک به 74 تخته پتو آماده شده است در روستای شیخ شبان هم کمک‌های خوبی جمع آوری شده و خود مسئولین شهرستانی به صورت خود جوش و از حقوق خودشان نزدیک 300 تخته پتو را اهدا کرده اند و تمامی ادارات و ارگان ها و  نهادهای مردمی و خودجوش در تلاش هستند تا بهترین امکانات در کمترین زمان به مناطق محروم ارسال شود.

وی بیان داشت : آمریکایی ها حتی در اینجا نیز خباثت خود را نشان دادن و کمک های مردمی که مردم در خارج از کشور جمع آوری کرده بودند را بلوکه کرده و گفته که باید تحریم ها  در تمامی موارد رعایت شود و اجازه ندادن این کمک های مردمی به مناطق محروم برسد ولی این‌ها از دل بزرگ و انقلابی شما مردم شهید پرور خبر ندارند که از بهترین لوازمی که خود استفاده می‌کنید برای این مردم زلزله زده هم ارسال کرده اید تا آنها هم در راحتی باشند.

میرافضلی  با تبریک هفته بسیج گفت :بسیج متعلق به جای خاصی نیست و هرکسی که دلسوز این انقلاب و اسلام باشد و در راه این انقلاب و اسلام حرکت کنید بسیجی است و  این شجره طیبه که امام خمینی(ره) در این کشور پایه گذاری کرد الان به صورت خودجوش در خارج از کشور در حال رشد و توسعه است و حشدالشعبی یکی از این نمونه هدی گسترش بسیج در جهان است.

وی با بیان توطئه غربی –عربی که با دستگیر کردن نخست وزیر حزب الله لبان انجام شده گفت: اینها خانواده سعد حریری را به صورت گروگان نگه داشته و او را مجبور به استعفا کرده تا با خیال خام خود از درون حزب الله را متلاشی کنند و ماجرای استعفای سعد حریری نشان میدهد که دشمن چه برنامه ای برای منطقه دارد و میخواهد فضای آرام لبنان را متشنج کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حوادث سنگینی باکمک بسیج وتفکربسیجی ازسرملت ما گذشت /تضعیف عوامل اقتدارملت نقشه ی آمریکا است

, حوادث سنگینی باکمک بسیج وتفکربسیجی ازسرملت ما گذشت /تضعیف عوامل اقتدارملت نقشه ی آمریکا است, حوادث سنگینی باکمک بسیج وتفکربسیجی ازسرملت ما گذشت /تضعیف عوامل اقتدارملت نقشه ی آمریکا است,

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به یکی از احادیث امام علی(ع) که می فرماید: إذا أحَبَّ اللّه ُ عَبدا ألْهَمَهُ حُسنَ العِبادَةِ هرگاه خداوند بنده اى را دوست بدارد، نیکویى عبادت را به دل او اندازد اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم ما دراین عالم آمدیم برای شناخت ومعرفت خدای متعال که همه چیز در آن است.

بهرامی افزود:این یک شناخت علمی نیست بلکه شهود باطنی، درک باطنی و قرب است لذا کار انسان دراین عالم عبودیت برای شناخت باطنی ازخداوند است.

وی بیان کرد:وقتی یک ملتی یک انسانی مدام خودش رافقیرببیند،آنوقت می ترسد،دنباله رو می شود،وابسته می ماند،سرسپرده می شود که این هدف مستکبران است تا مطیع آنها شوند.

امام جمعه شهر اردل گفت: شیطان بزرگ آمریکاست که این روزها خودنمایی می کند و خود را حامی حقوق بشر می داند اما درعمل هدفش نابودی فقیران و مظلومان جهان اسلامی است.

بهرامی گفت:وقتی امام بزرگوارفرمودند:آمریکاهیچ غلطی نمی تواندبکند منظور این است که اینهاباتلقین ،تبلیغ وفریب می خواهندشمارابترساند،واداربه اطاعت بکنند لذا شما نترسید نگران نباشید هیچ کاری نمی توانندبکنند.

وی بیان کرد: در تبلیغاتشان مسئولین باید هوشیارباشید و نباید وعده های آنها را جدی گرفت و در جواب تندگویی هایشان باید جواب دندانشکنی داد.

حوادث سنگینی باکمک بسیج و تفکربسیجی ازسرملت ماگذشت /تضعیف عوامل اقتدارملت نقشه ی آمریکا است

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) وشهادت امام حسن مجتبی (ع) وامام رضا(ع) اظهار کرد:پیامبراسلام والاترین اسوه والگوی همه ی انبیاء واوصیای الهی وهمه بشریت است.

حجت الاسلام بهرامی گفت:خدای متعال او را الگو معرفی کردند یعنی راه ومسیر و نقشه وبرنامه حرکت انسانها پیغمبراست.

وی با اشاره به حادثه زلزله ی غمبار غرب کشور گفت: عمق حادثه وگستردگی زلزله کرمانشاه زیاد است مشکلات فراوانی بوجود آورد لذا نیازمند مدیریت جهادی مسئولان وهمکاری وهمیاری همه ی ملت است و برای رفع مشکلات این هموطنانمان باید از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به ۲۹ آبان آغاز هفته بسیج گفت: بسیج در طول چهار دهه انقلاب منشاء برکاتی بزرگی بود و لاز م است فرهنگ بسیجی در جامعه بویژه نسل جوان نهادینه و درخت بسیج روز به روز تنومندتر شود.

بهرامی با بیان اینکه بسیج یک تفکراست که مبتنی برتوحید و مکتب ناب اسلام است افزود:از ویژگیهای بسیج اخلاص در کار،حضوردردقت لازم اشیاء،خدمت رسانی،بصیرت وفهم دقیق حوادث،هوشیاری واقدام بموقع ،صفا،محبت بامردم،ایمان عمیق به اسلام وانقلاب ومردم را می توان نام برد.

وی با اشاره به اینکه حرکت بسیج یک حرکت جهادی است بیان کرد:حوادث سنگینی باکمک بسیج وتفکربسیجی ازسرملت ماگذشت و حضور در عرصه جنگ ،حوزه علمی وفرهنگی ،سازندگی اینها از افتخارات بسیج است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به نفوذ استکبار در منطقه خاورماینه و گزافه گویی های سردسته ی آنها آمریکای جنایتکار علیه ایران و توان موشکی ایران گفت: امروز ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می زند و قدرت های غرب از این مسئله واهمه دارند .

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه تضعیف عوامل اقتدارملت نقشه ی دولت خبیث آمریکا است گفت: برنامه موشکی ،تضعیف حضورمردم درصحنه های مختلف ،تضعیف روحیه انقلابی گری،تضعیف اقتصاد،تضعیف فرهنگ دینی مردم ،تضعیف وحدت ملی اینهانقشه استکبار است لذا مسئولین باید هوشیار باشند و برای اینکه نقشه دشمنان شوم برملا شود می بایست در راستای فرامین مقام معظم رهبری حرکت کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حوادث سنگینی باکمک بسیج و تفکربسیجی ازسرملت ماگذشت /تضعیف عوامل اقتدارملت نقشه ی آمریکا است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

اگر از عربستان غلطی سر بزند سال آینده مکه و مدینه شاهد پیاده روی آخر صفر شیعیان خواهد بود

, اگر از عربستان غلطی سر بزند سال آینده مکه و مدینه شاهد پیاده روی آخر صفر شیعیان خواهد بود, اگر از عربستان غلطی سر بزند سال آینده مکه و مدینه شاهد پیاده روی آخر صفر شیعیان خواهد بود,

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ در خطبه های 26 آبانماه 96 شهر چلگرد ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و آخر صفر به حادثه تلخ زلزله در کرمانشاه اشاره کرد و و ضمن تسلیت به مردم کرمانشاه و همه ملت ایران گفت: علی رغم تلخی این حادثه، حضور باشکوه مردم در خدمت رسانی دوشادوش مسئولین، شیرین و امیدبخش است که نباید با دعواهای سیاسی و کشیدن انگشت اتهام به یکدیگر، آنرا کمرنگ کرد.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به یاغی گری سیاسی عربستان سعودی در حبس و مجبور به استعفا کردن نخست وزیر لبنان آنرا احمقانه خواند و گفت: وقتی آمریکا و سازمانهای بین المللی به عربستان برای حمله به یمن چراغ سبز نشان می دهند و یا سکوت می کنند این توهم های احمقانه به سراغ آل سعود خائن می آید که هر غلطی بخواهد می تواند بکند.

وی با اشاره به تهدید ایران توسط عربستان سعودی توسط عربستان، آنرا خنده دار دانست و گفت: ملت ما سالهاست در آرزوی راه اندازی موکب ها و پیاده روی های آخر صفر از مکه به مدینه است و اگر از عربستان غلطی سر بزند سال آینده مکه و مدینه شاهد پیاده روی آخر صفر شیعیان خواهد بود.

طباطبایی با تقدیر از زحمات کم نظیر استاندار قبلی استان آقای مهندس قاسم سلیمانی دشتکی، به آقای مهندس اقبال عباسی این مسئولیت را تبریک گفت: و ضمن آرزوی توفیق برای ایشان از همه تلاشگران و مدیران استان و سیاسیون خواست با همه توان به کمک ایشان بیایند تا کمترین وقفه ای در خدمت رسانی به استان اتفاق نیفتد.

وی همچنین از اینکه استاندار جدید شهرستان کوهرنگ و بخش محروم منطقه موگویی را برای بازدید انتخاب کردند، تقدیر کرد.

,
,
,
,
, ملت ما سالهاست در آرزوی راه اندازی موکب ها و پیاده روی های آخر صفر از مکه به مدینه است و اگر از عربستان غلطی سر بزند سال آینده مکه و مدینه شاهد پیاده روی آخر صفر شیعیان خواهد بود.,
,
,
,
,

لزوم همبستگی مردم برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه

, لزوم همبستگی مردم برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه, لزوم همبستگی مردم برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه,

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم صادقی، امام جمعه موقت لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لردگان، ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: با کمال تاسف حادثه ای رخ داد و کشور و ملت را عزادار کرد اما آنهایی که رفتند با غفران ذنوب رفتند. اینها اجر و مزدی ویژه دارند و انشاالله خدا به بازماندگان صبری عنایت فرماید.
وی در ادامه گفت : حادثه زلزله در کرمانشاه باعث گردید افرادی بی خانمان و افرادی هم از بین برود، همدردی شما مردم ولایت مدار لردگان در جمع آوری کمک ها و امکانات مورد نیاز آنها باعث دلگرمی آنها می شود .

صادقی، از ارتش، سپاه، نیرو انتظامی، هلال احمر، کمیته امداد، دولتمردان و همه ی کسانی که به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کردند و می کنند تقدیر و تشکر نمود .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم صادقی، به روز 25 آبان ماه روز وقف اشاره نمود و گفت: تا می توانید وقف را در زندگی خودتان جاری و ساری کنید و در دادن وقف هم با علما حتما مشورت کنید تا درست از آن استفاده شود و کسانی که تمکن دارند وقف کنند ، این وقف برایشان باقیات و صالحات است.

حجت الاسلام صادقی درپایان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) قاچاقی بزرگ کشف و ضبط کردند که جای تقدیر دارد چون اولاً این قاچاق هم بیکاری را افزایش می دهد و هم به تولید داخل ضربه می زند.

, حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم صادقی، امام جمعه موقت لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لردگان، ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: با کمال تاسف حادثه ای رخ داد و کشور و ملت را عزادار کرد اما آنهایی که رفتند با غفران ذنوب رفتند. اینها اجر و مزدی ویژه دارند و انشاالله خدا به بازماندگان صبری عنایت فرماید.
وی در ادامه گفت : حادثه زلزله در کرمانشاه باعث گردید افرادی بی خانمان و افرادی هم از بین برود، همدردی شما مردم ولایت مدار لردگان در جمع آوری کمک ها و امکانات مورد نیاز آنها باعث دلگرمی آنها می شود .

صادقی، از ارتش، سپاه، نیرو انتظامی، هلال احمر، کمیته امداد، دولتمردان و همه ی کسانی که به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کردند و می کنند تقدیر و تشکر نمود .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم صادقی، به روز 25 آبان ماه روز وقف اشاره نمود و گفت: تا می توانید وقف را در زندگی خودتان جاری و ساری کنید و در دادن وقف هم با علما حتما مشورت کنید تا درست از آن استفاده شود و کسانی که تمکن دارند وقف کنند ، این وقف برایشان باقیات و صالحات است.

حجت الاسلام صادقی درپایان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) قاچاقی بزرگ کشف و ضبط کردند که جای تقدیر دارد چون اولاً این قاچاق هم بیکاری را افزایش می دهد و هم به تولید داخل ضربه می زند.
,
,
,
,
,
,
,
,

غفلت از دشمن خسارت های غیر قابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت

, غفلت از دشمن خسارت های غیر قابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت, غفلت از دشمن خسارت های غیر قابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت,

حجت السلام محسن ملک پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت:به لطف خدا مراسم بزرگ اربعین سیدالشهدا را پشت سر گذاشتیم این همایش عظیم بسیار عالی برگزار شد از تمامی مسئولین ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 وی به زلزله کرمانشاه اشاره داشت و افزود: عمق و گستردگی حادثه بسیار زیاد  و متاسفانه همراه با مشکلات فراوان   که البته مدیریت جهادی سریع و جامع  چه به لحاظ امنیتی  چه به لحاظ خدماتی و اورژانسی را می طلبد خودمان را شریک حادثه‌دیدگان بدانیم و از کلیه نهادها و مجموعه‌هایی که از ساعات اولیه این حادثه با نهایت تلاش به صحنه آمدند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم .

مردم سرعت عمل داشته باشند و به یاری هموطنان خودشون بشتابند

وی تصریح کرد: اما با توجه به عمق و گستردگی حادثه و شدت عوارض و گرفتاری های مردم برای منطقه لازم است نکاتی را عرض کنم نیازهای مردم بیشتر به پوشاک و مواد غذایی به ویژه برنج و حبوبات روغن،آب معدنی و نان است که انشالله انتظار داریم به صورت سازمان یافته و از راه های تعریف شده به طریق سپاه و بسیج به این مناطق ارسال بشه مردم هم سرعت عمل داشته باشند به یاری هموطنان خودشون بشتابند

وی اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری لازم است دولتمردان عزیز در بسیج امکانات و خدمات دهی به مردم منطقه سرعت داشته باشند به ویژه در خصوص تامین آب، برق، گاز و حل مشکلات مربوطه  و بدون تعارف عرض کنم به کارگیری عناصری با روحیه جهادی و مدیریت بحران در کنار مسئولان محلی یک امر ضروری است.
 
وی بیان داشت: امیدواریم همه مردم شریف ایران مدیران و مسئولان امر در این روزهای سخت که احتمالاً سرمای بیشتر و بارش برف و باران هم در پیش باشد هر چه سریعتر نسبت به عمران و ساخت و ساز سرپناه برای مردم اقدامات جدی انجام بدهند. 
 
ارزش علم بخاطر علم است نه مدرک

امام جمعه فارسان به هفته کتاب و کتاب خوانی اشاره داشت و گفت: ببینید پزشکان به علامه طباطبایی گفته بودند شما مطالعه برایتان ممنوع است ایشان فرموده بود زندگی بدون مطالعه را نمی خواهم مرگ بهتر از این زندگی است از زمانی که پزشکان گفته بودند مطالعه برایت ممنوع است شروع به نوشتن المیزان کردند که 20 جلد است.

وی تصریح کرد: در این هفته بیاییم برخی موضوعات بخصوص کتاب و کتابخوانی را دقت کنیم ارزش علم بخاطر علم است نه مدرک قرار نیست هرجا که مدرک می دهند انسان یک مطالعه ای هم بکند مقام معظم رهبری که 5 سال است در مورد سبک زندگی اسلامی دائما تذکر می دهند یکی از آنها همین عادت خوب کتابخوانی است و این کتابخوانی حتما حتما به داشتن کتابخانه مجهز و داشتن کتاب های مختلف نیست که البته داشتن این کتابخانه مهم است و باید باشد ولی حرف این است که اگر نباشد که نباید دست روی دست گذاشت و نشست. 

باید در سطح ملی آمادگی همه جانبه نیروهای نظامی و امنیتی تقویت شود

 حجت الاسلام ملک پور به تحولات منطقه اشاره داشت و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی خودشان را آماده کردند تا با محوریت رژیم وهابی آل سعود توطئه‌ گسترده‌تری از قبل را دامن بزنند  و شاهد و دلیل این مطلب مطرح کردن بهانه ها و اتهامات واهی و به دور از منطق و انصاف علیه جمهوری اسلامی ایران است انهم به همراه اعمال فشارهای تحریمی و تهدیدی جدید  و البته این تحرکات بعید است منجر به درگیری نظامی به شود ولی نباید دشمن را ناچیز و اندک شمرده لذا هوشمندانه در سطح ملی باید آمادگی همه جانبه نیروهای نظامی و امنیتی تقویت شود .

وی تصریح کرد: لذا رصد هوشمندانه و افشای چهره واقعی استکبار و دخالت های مرموز شان در منطقه و این همه فتنه در بحرین و یمن و علیه ملت‌های مسلمان نباید فراموش شود چراکه غفلت از دشمن و نقشه های آن خسارت های غیر قابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت.

, حجت السلام محسن ملک پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت:به لطف خدا مراسم بزرگ اربعین سیدالشهدا را پشت سر گذاشتیم این همایش عظیم بسیار عالی برگزار شد از تمامی مسئولین ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 وی به زلزله کرمانشاه اشاره داشت و افزود: عمق و گستردگی حادثه بسیار زیاد  و متاسفانه همراه با مشکلات فراوان   که البته مدیریت جهادی سریع و جامع  چه به لحاظ امنیتی  چه به لحاظ خدماتی و اورژانسی را می طلبد خودمان را شریک حادثه‌دیدگان بدانیم و از کلیه نهادها و مجموعه‌هایی که از ساعات اولیه این حادثه با نهایت تلاش به صحنه آمدند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم .

مردم سرعت عمل داشته باشند و به یاری هموطنان خودشون بشتابند

وی تصریح کرد: اما با توجه به عمق و گستردگی حادثه و شدت عوارض و گرفتاری های مردم برای منطقه لازم است نکاتی را عرض کنم نیازهای مردم بیشتر به پوشاک و مواد غذایی به ویژه برنج و حبوبات روغن،آب معدنی و نان است که انشالله انتظار داریم به صورت سازمان یافته و از راه های تعریف شده به طریق سپاه و بسیج به این مناطق ارسال بشه مردم هم سرعت عمل داشته باشند به یاری هموطنان خودشون بشتابند

وی اظهار داشت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری لازم است دولتمردان عزیز در بسیج امکانات و خدمات دهی به مردم منطقه سرعت داشته باشند به ویژه در خصوص تامین آب، برق، گاز و حل مشکلات مربوطه  و بدون تعارف عرض کنم به کارگیری عناصری با روحیه جهادی و مدیریت بحران در کنار مسئولان محلی یک امر ضروری است.
 
وی بیان داشت: امیدواریم همه مردم شریف ایران مدیران و مسئولان امر در این روزهای سخت که احتمالاً سرمای بیشتر و بارش برف و باران هم در پیش باشد هر چه سریعتر نسبت به عمران و ساخت و ساز سرپناه برای مردم اقدامات جدی انجام بدهند. 
 
ارزش علم بخاطر علم است نه مدرک

امام جمعه فارسان به هفته کتاب و کتاب خوانی اشاره داشت و گفت: ببینید پزشکان به علامه طباطبایی گفته بودند شما مطالعه برایتان ممنوع است ایشان فرموده بود زندگی بدون مطالعه را نمی خواهم مرگ بهتر از این زندگی است از زمانی که پزشکان گفته بودند مطالعه برایت ممنوع است شروع به نوشتن المیزان کردند که 20 جلد است.

وی تصریح کرد: در این هفته بیاییم برخی موضوعات بخصوص کتاب و کتابخوانی را دقت کنیم ارزش علم بخاطر علم است نه مدرک قرار نیست هرجا که مدرک می دهند انسان یک مطالعه ای هم بکند مقام معظم رهبری که 5 سال است در مورد سبک زندگی اسلامی دائما تذکر می دهند یکی از آنها همین عادت خوب کتابخوانی است و این کتابخوانی حتما حتما به داشتن کتابخانه مجهز و داشتن کتاب های مختلف نیست که البته داشتن این کتابخانه مهم است و باید باشد ولی حرف این است که اگر نباشد که نباید دست روی دست گذاشت و نشست. 

باید در سطح ملی آمادگی همه جانبه نیروهای نظامی و امنیتی تقویت شود

 حجت الاسلام ملک پور به تحولات منطقه اشاره داشت و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی خودشان را آماده کردند تا با محوریت رژیم وهابی آل سعود توطئه‌ گسترده‌تری از قبل را دامن بزنند  و شاهد و دلیل این مطلب مطرح کردن بهانه ها و اتهامات واهی و به دور از منطق و انصاف علیه جمهوری اسلامی ایران است انهم به همراه اعمال فشارهای تحریمی و تهدیدی جدید  و البته این تحرکات بعید است منجر به درگیری نظامی به شود ولی نباید دشمن را ناچیز و اندک شمرده لذا هوشمندانه در سطح ملی باید آمادگی همه جانبه نیروهای نظامی و امنیتی تقویت شود .

وی تصریح کرد: لذا رصد هوشمندانه و افشای چهره واقعی استکبار و دخالت های مرموز شان در منطقه و این همه فتنه در بحرین و یمن و علیه ملت‌های مسلمان نباید فراموش شود چراکه غفلت از دشمن و نقشه های آن خسارت های غیر قابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت.
, :,
,
,
,
, مردم سرعت عمل داشته باشند و به یاری هموطنان خودشون بشتابند,
,
,
,
,
,
,
,
, ارزش علم بخاطر علم است نه مدرک,
,
,
,
,
,
, باید در سطح ملی آمادگی همه جانبه نیروهای نظامی و امنیتی تقویت شود,
,
,
,
,

مردم به یاری زلزله زدگان غرب کشور بشتابند

, مردم به یاری زلزله زدگان غرب کشور بشتابند, مردم به یاری زلزله زدگان غرب کشور بشتابند,

حجت الاسلام سید مسیح حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و نیز درگذشت جمعی از هم‌وطنان‌مان در زلزله اخیر مناطق غرب کشور را تسلیت گفت.

وی با بیان این که زلزله زدگان به شدت محتاج دست های با برکت ما هستند، توصیه کرد: از کمک های نقدی و غیری نقدی خود دریغ نکنید که حاجت مومن را رفع کردن بهتر از هفتاد طواف کنار خانه خداست.

خطیب موقت نماز جمعه شهر بروجن افزود: خوشبختانه مردم همیشه در صحنه ایران باز هم با کمک‌رسانی بی‌نظیر خود حس نوع‌دوستی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه داد: حرکت مهربانانه و کمک های مردم در سراسر کشور سبب دلگرمی و کاهش آلام مردم مصیبت‌ دیده کرمانشاه می شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بر لزوم همبستگی مردم برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: مردم به هر طریق ممکن به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شهر بروجن گفت: از مردم ولایتمدار، انقلابی و همراه بروجن تقاضا می‌کنم هر چه در توان دارند نسبت به مردم زلزله‌زده کمک کنند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: این صحنه ها نشان می دهد که مردم ما فهیم ترین و با بصیرت ترین افراد هستند و همبستگی خود را در مواقع سختی به خوبی نشان می دهند.

, حجت الاسلام سید مسیح حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و نیز درگذشت جمعی از هم‌وطنان‌مان در زلزله اخیر مناطق غرب کشور را تسلیت گفت.

وی با بیان این که زلزله زدگان به شدت محتاج دست های با برکت ما هستند، توصیه کرد: از کمک های نقدی و غیری نقدی خود دریغ نکنید که حاجت مومن را رفع کردن بهتر از هفتاد طواف کنار خانه خداست.

خطیب موقت نماز جمعه شهر بروجن افزود: خوشبختانه مردم همیشه در صحنه ایران باز هم با کمک‌رسانی بی‌نظیر خود حس نوع‌دوستی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه داد: حرکت مهربانانه و کمک های مردم در سراسر کشور سبب دلگرمی و کاهش آلام مردم مصیبت‌ دیده کرمانشاه می شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بر لزوم همبستگی مردم برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: مردم به هر طریق ممکن به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شهر بروجن گفت: از مردم ولایتمدار، انقلابی و همراه بروجن تقاضا می‌کنم هر چه در توان دارند نسبت به مردم زلزله‌زده کمک کنند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: این صحنه ها نشان می دهد که مردم ما فهیم ترین و با بصیرت ترین افراد هستند و همبستگی خود را در مواقع سختی به خوبی نشان می دهند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه