اخبار داغ

پخت 800 بسته نان برای کمک به زلزله زدگان در اشتهارد/ شهردار کرج از مصدومان زلزله در بیمارستان البرز عیادت کرد/ ارسال 21 کامیون کمک اصناف البرز به کرمانشاه + تصاویر

پخت 800 بسته نان برای کمک به زلزله زدگان در اشتهارد/ شهردار کرج از مصدومان زلزله در بیمارستان البرز عیادت کرد/ ارسال 21 کامیون کمک اصناف البرز به کرمانشاه + تصاویر
٢١ کامیون و خاور از مایحتاج مختلف مانند چادر، پتو و کنسرو به همت بازاریان و اصناف استان به سمت غرب کشور ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «تیتریک»، همگام با سراسر کشور دستگاه های اجرایی و مردم نوع دوست استان البرز در راستای کمک به زلزله زدگان غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز زلزله زدگان کردند. 

مردم ساوجبلاغ کمک های خود را در قالب 10 نیسان و یک کامیون به مناطق زلزله زده دالاهو ارسال کردند و فلاحتکار مسئول بسیج سازندگی ساوجبلاغ که در منطقه دالاهو کرمانشاه حضور دارد از بسته بندی و تقسیم اقلام کمک های مردمی این استان خبر داد و گفت: محموله هایی که مردم کمک کردند به روستاهای سرپل ذهاب شامل (الیاسی مهر - تپانی - نوشیروان - قلعه واری - قلعه بهادری) ارسال شده  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تیتریک»،, تیتریک,
,
,
 
,
, ,

همچنین کمکهای دهیاران و اهالی بخش آسارا برای ارسال به مناطق زلزله زده جمع آوری شد و اصناف و بازاریان البرزی هم به یاری زلزله زدگان شتافتند و حمید کریمی رئیس اصناف البرز اعلام کرد که ٢١ کامیون و خاور از مایحتاج مختلف مانند چادر، پتو و کنسرو به همت بازاریان و اصناف استان به سمت غرب کشور ارسال شد و ٥ وانت و نیسان نان نیز همراه این اقلام هستند.
,
,
 
,
, ,

شهردار کرج نیز از مصدومان زلزله در بیمارستان البرز عیادت کرد و اعزام ۱۵ کامیون و وانت از کمکهای مردم، اصناف و تولیدکنندگان شهرستان نظرآباد به مناطق آسیب دیده از زلزله اقدام دیگری بود که انجام شد و تعداد 31 هزار و 800 بطری آب معدنی به همت یکی از بسیجیان خیر بخش آسارا در قالب دو تریلی به منطقه سر پل ذهاب ارسال شد. 

و اما مدیرعامل هلال احمر استان به مردم توصیه کرد از آوردن آب معدنی خودداری کنند چرا که مشکل آب شرب در مناطق زلزله زده برطرف شده است و چادر، پوشاک، پتو و کنسرو اولویت مردم برای کمک باشد و به دلیل حفظ کرامت انسانی زلزله زدگان و رعایت اصول بهداشتی، مردم از آوردن لباس و پتوی دست دوم خودداری کنند. 

چرخساز افزود: مردم وجوه نقد خود را به شماره حسابهای اعلام شده از سوی سازمانها و نهادهای مسئول واریز کنند یا در صندوقهای مشخص شده از سوی هلال احمر واریز کنند و تاکنون بیش از 100 تریلی مواد مورد نیاز از استان البرز به مناطق زلزله زده ارسال شده است. 

همچنین علی عطایی رئیس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز اعلام کرد که یک دستگاه تریلر حامل آب معدنی، کنسرو، لباس و پوشاک بچگانه، مواد شوینده و بهداشتی، شیرخشک و ... به مناطق زلزله زده غرب کشور عازم شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی با اشاره به اینکه این محموله توسط 6 نفر از نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز برای کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه زلزله غرب کشور شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز 2 دستگاه تانکر سیار به همراه 4 نفر از کارکنان این شرکت را راهی مناطق زلزله زده غرب کشور کرد.

پخت 800 بسته نان محلی برای کمک به مناطق زلزله زده در غرب کشور در روستای صحت آباد اشتهارد از جمله اقدامات دیگری است که توسط مردم استان البرز انجام شد. 

اخبار و گزارش های تکمیلی در راستای کمک دیگر دستگاه های اجرایی استان البرز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه متعاقبا در شبکه خبری تحلیلی تیتریک منتشر خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه