اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان البرز:

تمهیدات ترافیکی پلیس برای تعطیلات پیش رو در البرز/ محور کرج - چالوس امروز و یکشنبه یکطرفه می‌ شود

تمهیدات ترافیکی پلیس برای تعطیلات پیش رو در البرز/ محور کرج - چالوس امروز و یکشنبه یکطرفه می‌ شود
سرهنگ رضا گودرزی گفت: روز جمعه (26 آبان) از ساعت 15 از کرج به سمت مازندران محدودیت حرکت خواهیم داشت و سه ساعت بعد از مازندران به سمت استان البرز جاده یک طرفه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راه استان البرز درباره وضعیت راه های استان و تمهیدات ترافیکی تعطیلات پیش رو به خبرنگار تیتر1، گفت: در حال حاضر لاین شمالی آزاد راه تهران – کرج و کرج – قزوین از درنا تا پل فردیس ترافیک پر حجم اما در حال حرکت بوده و از پل فردیس تا چندار ترافیک پر حجم و در حال حرکت است و جاده چالوس مقطعی هر 5 کیلومتر ترافیک شده و سپس روان خواهد شد. 

سرهنگ رضا گودرزی افزود: روز جمعه (26 آبان) از ساعت 15 از کرج به سمت مازندران محدودیت حرکت خواهیم داشت و سه ساعت بعد از مازندران به سمت استان البرز جاده یک طرفه خواهد شد و تا ساعت 24 همان شب ادامه خواهد داشت. 

وی اظهار داشت: روز یک شنبه از ساعت 12 ظهر از میدان امیرکبیر کرج به سمت مازندران ممنوعیت حرکت خواهیم داشت و سه ساعت بعداز مازندران به سمت استان البرز تا ساعت 2 بامداد همان شب جاده یک طرفه خواهد بود. 

رئیس پلیس راه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه درباره مناطق زلزله زده تا کنون از ما درخواست همکاری و اعزام نیرو نشده است تصریح کرد: 10 روز 5 تیم پلیس راه استان البرز در راستای پوشش ترافیک اربعین در مهران مستقر بود و روز گذشته چهارشنبه به البرز بازگشته اند و در صورت نیاز همکاران ما با افتخار آماده خدمت و اعزام به مناطق زلزله زده هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتر1,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه