اخبار داغ

مسئول ستاد مردمی کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان سرپل ذهاب:

اولویت زلزله‌زدگان چادر و پتو است/ مسئولین در امر توزیع کمک‌های مردمی دقت کنند

اولویت زلزله‌زدگان چادر و پتو است/ مسئولین در امر توزیع کمک‌های مردمی دقت کنند
مسئول ستاد مردمی کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان سرپل ذهاب گفت: از مسئولین محترم تقاضا داریم که در امر توزیع کمک‌ها دقت کنند متأسفانه در توزیع برنامه دقیقی را از ناحیه مسئولین مشاهده نکردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلامشهرخبر، حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی مسئول ستاد مردمی کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان سرپل ذهاب گفت: زلزله‌ای که در کرمانشاه اتفاق افتاد موجب داغدار شدن عده‌ی زیادی از هم‌وطنان و غم و اندوه بر دل‌های ما شد ما هم‌اکنون در استان کرمانشاه در حال رساندن کمک به مناطق زلزله‌زده در شهرستان سرپل ذهاب هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , اسلامشهرخبر, ، حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی مسئول ستاد مردمی کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان سرپل ذهاب گفت: زلزله‌ای که در کرمانشاه اتفاق افتاد موجب داغدار شدن عده‌ی زیادی از هم‌وطنان و غم و اندوه بر دل‌های ما شد ما هم‌اکنون در استان کرمانشاه در حال رساندن کمک به مناطق زلزله‌زده در شهرستان سرپل ذهاب هستیم.,

وی اعلام کرد: گروه‌های جهادی، مردمی و حوزه‌های علمیه زیر نظر این ستاد فعالیت می‌کنند. در این ستاد کمیته‌های کمک‌های مردمی، تدفین، مناطق، روابط عمومی، روحانیت برای خدمت‌رسانی بهتر به زلزله‌زدگان تشکیل شد. در این ستاد شهرستان سرپل ذهاب به 9 منطقه که شامل شش منطقه شهری و سه منطقه روستایی است تقسیم‌بندی شد.

,

امام‌جمعه واوان با بیان اینکه متأسفانه شهرستان سرپل ذهاب و شهرهای اطراف آسیب جدی دیدند خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقدام همه‌جانبه در این خصوص مردم ما در کرمانشاه به کمک‌های مردم نیاز دارند.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم در سرما هستند و نیاز به آب و غذا و وسایل گرمایش از ابتدایی‌ترین لوازم موردنیاز آنان است خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیاز فوری مردم به چادر و پتو است مردم عزیز کشورمان که تاکنون کمک‌های زیادی ارسال کرده‌اند مدنظر داشته باشند که اولویت چادر و پتو است.

,

فرمانده قرارگاه فرهنگی جنوب غرب استان تهران با بیان اینکه امنیت و سرما دو مسئله مهم زلزله‌زدگان است تصریح کرد: از مسئولین محترم تقاضا داریم که در امر توزیع کمک‌ها دقت کنند متأسفانه در توزیع برنامه دقیقی را از ناحیه مسئولین مشاهده نکردیم لذا ستاد مردمی کمک به زلزله زدگان شکل گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه