اخبار داغ

مهمترین محورهای بیانات ائمه جمعه یزد؛

توان دفاعی ما قابل مذاکره نیست/ عربستان کانون نا امنی در منطقه است

توان دفاعی ما قابل مذاکره نیست/ عربستان کانون نا امنی در منطقه است
تاکید بر عدم مذاکره موشکی با دشمنان، لزوم رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان غرب کشور و وشنگری در مورد نقشه های شوم عربستان مهمترین محور بیانات این هفته ائمه جمعه استان یزد را تشکیل داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به وضعیت منطقه و تلاش دشمنان برای تضعیف توان دفاعی کشور گفت: متأسفانه هنوز شاهد این هستیم که عده‌ای در رسانه‌ها بیان می‌کنند که بر سر توان دفاعی کشور و موشک‌ها هم می‌شود مذاکره کرد و مسئولین را به این امر تشویق می‌کنند. این در حالی است که مذاکره در مورد مسائل و دستاوردهای دفاعی و نظامی، خلاف دستورات الهی قرآن و سفارش‌های اسلام است.
آیت الله محمد رضا ناصری بابیان اینکه امروز در کشور همه مسئولین بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا و بی‌نتیجه بودن مذاکره با آن‌ها و هم‌پیمانانشان اتفاق‌نظر دارند، افزود:افراد محدودی با طرح چنین مسائلی به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه و تخریب اذهان عمومی هستند.
وی تصریح کرد: عده‌ای که برخلاف نظر مسئولین و عموم جامعه بحث مذاکره بر سر توان دفاعی کشور را بیان می‌کنند پاسخ بدهند که کدام کشور بر سر توان دفاعی خود مذاکره می‌کند و چنین موضوعی چه توجیه عقلی دارد.


تشکیل بسیج از برکاتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشت
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز با اشاره به آغاز هفته بسیج، با بیان اینکه تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات خداوند بود که به ملت ایران ارزانی شد تصریح کرد: ایمان و اخلاص و شهادت و ایثار در راه دین و قرآن و انقلاب اسلامی و امام زمان(عج) از ویژگی های بارز بسیجیان است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند تا نیروهای بسیجی در این کشور هستند، نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.


مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مشکلات زلزله‌زدگان داشته باشند
حجت الاسلام محمد علی جعفری امام جمعه هرات با اشاره به زلزله غرب کشور این حادثه را امتحان و آزمون الهی از طرف خدواند متعال عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مشکلات زلزله‌زدگان داشته باشند و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.
وی افزود: زلزله اخیر اوج نوعدوستی و وحدت مردم ایران را به تمام جهانیان نشان داد.

عربستان کانون نا امنی در منطقه است
حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد توطئه جدید رژیم آل سعود در منطقه خاورمیانه را محکوم کرد و گفت: در سفرهای سیاست‌ مداران آمریکایی در منطقه خاورمیانه با مرکزیت سعودی تصمیم به آشوب در آوردن منطقه می‌شود که استعفای سعد حریری نخست وزیر لبنان از آن جمله است.
وی با بیان اینکه فضای منطقه خاورمیانه به بیداری کامل رسیده است تاکید کرد: استعمار کشورهای کوچک منطقه توسط عربستان، ایجاد بحران توسط ولیعهد بی خرد و وحشی عربستان و انتقال این بحران داخلی به دیگر کشورها و بی ثباتی و درگیری گروههای داخلی در لبنان از اهداف مهم این توطئه غربی و عربی می باشد. مهمترین درسی که مسئولان لبنان از این وقایع گرفتند این بود که به عربستان اعتماد نکرده و به نیروهای داخلی تکیه کنند.
انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛ ,
,
,
,
,
, تشکیل بسیج از برکاتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشت, تشکیل بسیج از برکاتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشت,
,
,
,
, مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مشکلات زلزله‌زدگان داشته باشند, مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مشکلات زلزله‌زدگان داشته باشند,
,
,
,
, عربستان کانون نا امنی در منطقه است, عربستان کانون نا امنی در منطقه است,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه