اخبار داغ

باحضور قاریان ممتاز استانی و شهرستانی:

محفل انس با قرآن در کردکوی برگزار شد+تصاویر

محفل انس با قرآن در کردکوی برگزار شد+تصاویر
محفل انس با قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم بمناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) کردکوی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ استاد محمدی نژاد قاری برجسته استان گلستان و تعدادی از قاریان و حافظان نمونه شهرستان کردکوی در این محفل نورانی به تلاوت آیان نورانی و معنوی کلام الله مجید پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی، دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، موسسه قرآنی هدایت و شورای فرهنگی مسجد بقیه الله الاعظم (عج) برگزاری این محفل نورانی و معنوی را بر عهده دارند.

,

گفتنی است؛ جبهه فعالان قرآنی شهرستان کردکوی با برگزاری کلاسهای آموزش قرآن، برگزاری مراسمات مختلف قرآنی و فرهنگی، برگزاری محفل های انس با قرآن کریم در مساجد، حسینیه ها، تکیه ها و مدارس و دانشگاه ها گام موثر و مفیدی را در جهت ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان کردکوی برداشته است.

,

امید است مسئولان حوزه فرهنگ، آموزش و هنر شهرستان کردکوی در این راه پر خیر و برکت و ارزشمند به یاری جبهه فعالان قرآنی بشتابند و همراه و همگام این عزیزان باشند.

,

تصاویری از این مراسم:

, تصاویری از این مراسم:, تصاویری از این مراسم:,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

عکاس: حسین عارف

, عکاس: حسین عارف, عکاس: حسین عارف,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه