اخبار داغ

رییس انجمن عکس و فیلم استان فارس در نی ریز مطرح کرد؛

بزودی شاهد رونمایی از پوستر دومین دوره سوگواره عکس محرم نی ریز خواهیم بود

بزودی شاهد رونمایی از پوستر دومین دوره سوگواره عکس محرم نی ریز خواهیم بود
رییس انجمن عکس و فیلم استان فارس در نی ریز مطرح کرد؛ تمرکز برنامه های انجمن عکاسی فارس به شهرستان ها معطوف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ فروغ عدالت پور رییس انجمن عکس استان فارس در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز با اشاره به برگزاری نخستین سوگواره ملی عکس محرم فصل وصل نی ریز گفت: در شش ماهه دوم امسال تمام برنامه های اجرایی با توجه به کارهای شهرستان ها بسته شده که الحمدالله با برگزاری این سوگواره در نی ریز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,


فروغ عدالت پور تاکید کرد: با برگزاری جشنواره ها و سوگواره های مختلف در شهرستان ها دیگر شاهد نادیده گرفته شدن پتانسیل و ظرفیت ها شهرستان ها نیستیم و دیگر نگاه ها فقط به مرکز استان ختم نخواهد شد.

,
,


وی در خصوص برنامه های این انجمن در توسعه هر چه بیشتر هنر عکاسی در شهرستان های استان فارس ابراز کرد: کارگروه های مختلفی از ادارات و ارگان ها در زمینه ها و شاخص های هنر عکاسی تشکیل شده که ان شالله با برنامه ریزی های که صورت خواهد گرفت شاهد توسعه و فراگیری هنر عکاسی در شهرستان های مختلف استان فارس باشیم.

,
,


این مقام استانی همچنین ابراز امیدواری کرد که در یکی از شهرستان های استان فارس در آینده ی نزدیک همزمان با برگزاری یکی دیگر از برنامه های حوزه عکاسی بتوانیم شاهد رونمایی از پوستر دومین سوگواره ملی عکس محرم فصل وصل نی ریز باشیم تا ان شالله این سوگواره در سال آتی نیز شاهد برگزاری آن باشیم.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه