اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی اصفهان خبر داد؛

ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی بهزیستی اصفهان به غرب کشور

ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی بهزیستی اصفهان به غرب کشور
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، از ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی گردآوری‌شده در بهزیستی اصفهان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب‌نیوز، از ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی جمع آوری شده در بهزیستی اصفهان برای مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، با بیان اینکه مردم نوع‌دوست اصفهان با همدلی و صمیمت دل برای اهدای کمک‌های خود به مردم مناطق زلزله‌زده مشارکت داشته‌اند، گفت: بهزیستی اصفهان 28 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان فعال کرده است.

,

وی ادامه داد: تاکنون هفت محموله از کمک‌های مردمی که شامل اقلام نو و حاوی مواد غذایی، پوشاک برای کودکان، شیر خشک، چادر، لوازم بهداشتی و کمک توان‌بخشی برای کودکان بی‌سرپرست و معلولان حادثه‌دیده در کرمانشاه ارسال‌شده است.

,

صادقی ارزش ریالی این کمک‌ها را حدود چهار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نزدیک به 400 میلیون ریال هم در این مدت واریز نقدی مردم به شماره‌حساب‌های اعلامی بوده است.

,

مدیرکل بهزیستی اصفهان، با اشاره به آمادگی مددکاران و روانشناسان بهزیستی اصفهان برای عزیمت به مناطق زلزله‌زده، گفت: بیش از 150 نفر از روانشناسان و مددکاران اجتماعی که دوره‌های خاصی در حوزه مداخلات پس از بحران و کاهش تألمات روحی، روانی و اختلالات روان‌شناختی دیده‌اند، برای حضور در مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

وی تأکید کرد: در صورت اعلام نیاز این متخصصان از سوی مدیریت بحران و بهزیستی کشور برای حضور در مناطق آسیب‌دیده، آن‌ها به‌تدریج حضور پیدا خواهند کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه